Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkussa käynti yhdessä

Uhv
28.08.2017 |

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että jotkut käy puolison kanssa yhdessä suihkussa. Siis nimenomaan niin, että on vain se yksi suihku. Eikö se ole hankalaa odotella ja vuorotella shampoot päässä, kun ei siihen kuitenkaan yhtäaikaa mahdu kunnolla? Itse olen seurustellut parikymmentä vuotta saman ihmisen kanssa, eikä olla ikinä oltu yhtäaikaa suihkussa🙂

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mennään yhdessä suihkuun, niin pääasia on jossain muussa kuin peseytymisessä.

Vierailija
2/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään monta kertaa viikossa yhdessä. Yleensä höpistään päivän kuulumiset ja pestään toisemme. Viihdytään suihkussa. Vuosia ollaan näin tehty. Ei ahdista yhtään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo-pää pestään hellävaraisesti pesuvadissa eikä suihkussa, varsinkaan jos on pitkät hiukset.

Kiva siinä on yhdessä suihkutella, käy sekä esi- että jälkileikkinä.

Vierailija
4/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sen ymmärrän että siellä voi tehdä muutakin, varsinkin suhteen alkuhuumassa . Mutta osa tuttavistani on siis jo pitkään naimisissa olleita perheenäitejä jotka ihan vaan menee pesulle yhdessä ilman seksijuttuja. Näin ainakin ovat itse kertoneet

Vierailija
5/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herätään samaan aikaan tai mennään samaan aikaan nukkumaan, niin yleensä käydään mekin yhdessä :) Kivaa läheisyyttä ja selänpesijä ;) 

Vierailija
6/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhv kirjoitti:

Juu, sen ymmärrän että siellä voi tehdä muutakin, varsinkin suhteen alkuhuumassa . Mutta osa tuttavistani on siis jo pitkään naimisissa olleita perheenäitejä jotka ihan vaan menee pesulle yhdessä ilman seksijuttuja. Näin ainakin ovat itse kertoneet

Oon nro 2. Meillä on kaksi lasta.. Monesti mennään sinne vain höpisemään ja viettämään aikaa yhdessä, mutta yleensä se menee siihen seksiin. Helppo tapa saada/hakea läheisyyttä. Jotkut käy saunassa, me suihkussa :)

Vierailija
7/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen, ei suihkussa käynti.

Vierailija
8/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kummallakaan kestä normi hiustenpesussa sen pidempään, kuin toinen kastelee/huuhtelee itsensä.

Miksi siis ei?

Vierailija
9/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te yhteissuihkuttelijat käyttä samassa vessassakin yhtäaikaa tarpeillanne?

Vierailija
10/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä aloitusta. Jos olemme vaimon kanssa yhtäaikaa suihkussa, niin emme pese juuri samassa rytmissä. Toinen pesee ja toinen huuhtelee ja sitten vaihdetaan. Miten tästäkin voi saada vaikeaa?

Vierailija
11/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin miehen kanssa saunassa istutaan yhdessä, mutta pesulla haluan aina käydä yksin. Siinä saa seistä ihan rauhassa omien ajatusten kanssa ja nauttia hyväntuoksuisista pesuaineista ja tehdä pesut omaan tahtiin. Mulle suihkussakäynti on ollut se oma luksushetki ja kosmetiikkatuotteistakin panostan eniten just kalliimpiin kylpytuotteisiin

Vierailija
12/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä vettä tule max 8 minuutin ajan, joten eipä käy mielessä mennä rupattelemaan suihkuun. Energiansäästötalkoot voi hoitaa näinkin.

Vierailija
13/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mennään yhdessä suihkuun, niin pääasia on jossain muussa kuin peseytymisessä.

Tätä minäkin meinasin sanoa,kun poikakaveri on kylässä,käymme yhdessä suihkussa,käyn sitten myöhemmin yksin suihkussa peseytymässä "kunnolla"(siis jätän hiustenpesut yms. yksin suihkutteluun).

Vierailija
14/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhv kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että jotkut käy puolison kanssa yhdessä suihkussa. Siis nimenomaan niin, että on vain se yksi suihku. Eikö se ole hankalaa odotella ja vuorotella shampoot päässä, kun ei siihen kuitenkaan yhtäaikaa mahdu kunnolla? Itse olen seurustellut parikymmentä vuotta saman ihmisen kanssa, eikä olla ikinä oltu yhtäaikaa suihkussa🙂

Ei. En tiedä kuinka kauen teillä kestää hiusten huuhtelu, mutta toinenhan voi sen aloittaa jo kun toinen vielä pesee hiuksiaan.

Meillä on kaksi suihkuhanaa suihkussa (olipa vaikeasti ilmaistu), mutta silti peseydymme käyttäen yhtä suihkua, vaikka kahdestaan siellä olemmekin.

Vierailija
15/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien kesken tuo onnistuu, mutta vaikea olisi sihdata pyttyyn samalla, kun vaimo istuu tarpeillaan.

Vierailija
16/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmintä vettä tule max 8 minuutin ajan, joten eipä käy mielessä mennä rupattelemaan suihkuun. Energiansäästötalkoot voi hoitaa näinkin.

Pitäisi varmaan virittää joku vastaava laite meillekin, kun nuo teinityttärien suihkut kestävät tolkuttoman kauan.

Vierailija
17/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta yhdessä ja yhä käydään usein yhdessä suihkussa iltaisin. Puoliso lähinnä huuhtoo päivän hiet ja pesee välillä selkäni, minä peseydyn kunnolla hiuksia myöten. Mies monesti lähtee suihkusta jo kun on valmis, välillä jää siihen odottelemaan minua, jos on juttu kesken. Hän käy kunnon suihkussa hiustenpesuineen aamuisin, minä taas en ole aamusuihkuihmisiä.

Vierailija
18/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien kesken tuo onnistuu, mutta vaikea olisi sihdata pyttyyn samalla, kun vaimo istuu tarpeillaan.

Vaimo voi vähän levittää jalkojaan ja sihtaat siitä välistä. Voit antaa myös golden showerin hänen päälleen siinä samalla.

Vierailija
19/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan virittää joku vastaava laite meillekin, kun nuo teinityttärien suihkut kestävät tolkuttoman kauan.

Meillä tämä on saanut aikaan merkittävää vedensäästöä. Suomalainen peseytyy juomavedellä, josta maailmassa on pulaa. Ei sit ätarvitse viemäriin satoja litroja valuttaa siksi, että on kiva jutella puolison kanssa.

Vierailija
20/23 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi vähän levittää jalkojaan ja sihtaat siitä välistä. Voit antaa myös golden showerin hänen päälleen siinä samalla.

Hän on sen vertaa siveellinen tapaus, että suuttuisi jos tuollaista ehdottaisin. Toisaalta olisipa kotonakin mukavan rauhallista ainakin kuukauden.