Voisitko tapailla miestä, jonka nimi on Eemi?
Onneksi eivät ole vielä deittailuiässä, mutta hei, en minä kyllä.
Kommentit (15)
Tuntemaani Eemiä en, ei ole mun tyyppiä. Muuten en pidä tuota nimeä esteenä.
Tunnen yhden Eemin. Se on homo, eikä ole kyllä kumppania löytänyt vaikka on hyväkuntoinen mies.
Just oli leikkipuistossa joku n. 2-vuotias Eemi. Oikein hurmaava ja humoristinen tyyppi, varmasti joku haluaa deittailla sitä 15 vuoden päästä. En varmaan minä, mutta joku muu sitte.
Ainoa tuntemani Eemi on 3v ja jos samanlaisena iki-hymyilevänä suloisuutena aikuiseksi kasvaa aika moni tyttö/nainen haluaa hänen kanssaan tapailla.
Mun kaverin poika on Eemi ja täyttää kans syksyllä 2. Ihana pikkupoika. Ei varmaan sen kummempi nimi kuin joku Anton, Oliver, Robin, Jax ym.
Kauhea nimi, mutta ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Ja varmaan 20 vuoden kuluttua se on ihan normaali miehen nimi.
Ihan kiva, klassinen nimi josta tulee mieleen Terveet Kädet -yhtyeen eräs biisi...
Tykkään!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna..
…ellei mies nimeä :)
Kutsun tahallani kaikkia puolituttuja Eemejä Eemileiksi. Äidit tuosta tietysti suutahtaa, mutta jos noin pienestä suuttuvat, ihan sama.
Vai niin, mutta vastahan Eemi melkein valittiin siinä pitkässä nimiketjussa kaikkein rumimmaksi nimeksi.
En myöskään tapailisi Teemua tai Kimiä.
Voisin. Miksi en voisi? Nimi siinä missä Pekkakin. Valitseeko joku OIKEASTI miehen nimen perusteella? O.o