Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksesi takia
Minä aloitan: Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta. Saa laittaa sairaitakin :D
Kommentit (1710)
Värjäsin pitkät hiukseni. Samanlaiseksi kuin ihastuksen vaimolla. Koskettelua on jo, odotan kunnon aloitetta mieheltä
Matkustin yks'kaks Pohjanmaalta Helsinkiin pakoon mustasukkaisuuden tunnetta. Pakenin kun en kestänyt tunnetta kun näin mieheni toisen naisen kanssa.
Näin jälkeenpäin olis munkin varmaan kannattanut tehdä enemmän niitä typeriä juttuja ihastuksieni eteen...
Noh. suurin osa elämästä tuli kuitenkin vietettyä eri parisuhteissa. Ja siltä, jota rakastin eniten sain jo rukkaset, joten nyt en enää välitä.
Ihastukseni kysyi että käynkö baareissa ja kysyi lempibaariani. Muusta ei ollut puhetta mutta tämän päässäni väänsin jotenkin niin että no ensiviikonloppunahan hän menee sinne baariin minua etsimään ja menin sinne päivystämään illalla. No eipä näkynyt ihastusta. Sitä on ollut aika pöljä joskus.
Tämä tapahtui 2000-luvun alussa, kun olin vielä nuori poika. Olin yläasteen alkuvuosina ihastunut/tykästynyt erääseen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan, jonka kanssa olimme samassa liikuntaryhmässä ja eräällä valinnaiskurssilla. Emme olleet muuten millään tavalla missään tekemisissä, mutta jostain syystä haaveilin ystävystymisestä hänen kanssaan.
Olin selvittänyt numeropalvelun kautta pojan kotiosoitteen ja vaikka hän asuikin toisella puolella kaupunkia, niin aloin tekemään pyörälenkkejä sinne alueelle jossa hän asui ja toivoin, että hän tulisi "sattumalta" vastaan :D kertaakaan näin ei kuitenkaan käynyt ja jossain vaiheessa aloinkin miettimään niiden pyörälenkkieni järkevyyttä. Myös kiinnostus kyseiseen poikaan hiipui myöhemmin yläasteen aikana.
Olin 9 luokalla ihastunut k3 luokan lukiolaiseen.
Päätin seuraan hänen perässä ja hän menikin armeijaan, mutta oli saanut Helsingin yliopistosta paikan. Siinä,sitten aloin keskittymään tiettyihin aineisiin ja 3 v myöhemmin pääsin myös samaan paikkaan. Tällä välin opiskelin avoimessa kursseja, jotka edesauttoi sisäänpääsyä.
Kävin kaikissa kissanristiäisissä, jotta vaan törmäsin häneen.
Siitä, kun kirjoitti ja lähti kaupungista, kunnes minä.pääsin yliopistoon , meni monta v
Ja ikinä ei mitään tullut
Vierailija kirjoitti:
Olin 9 luokalla ihastunut k3 luokan lukiolaiseen.
Päätin seuraan hänen perässä ja hän menikin armeijaan, mutta oli saanut Helsingin yliopistosta paikan. Siinä,sitten aloin keskittymään tiettyihin aineisiin ja 3 v myöhemmin pääsin myös samaan paikkaan. Tällä välin opiskelin avoimessa kursseja, jotka edesauttoi sisäänpääsyä.
Kävin kaikissa kissanristiäisissä, jotta vaan törmäsin häneen.
Siitä, kun kirjoitti ja lähti kaupungista, kunnes minä.pääsin yliopistoon , meni monta vJa ikinä ei mitään tullut
En usko, että olet opiskellut yliopistossa.
Up