Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuliaisiksi peheeseen, jossa 3 vkon ikäinen vauva?

Banaaniraamattu
27.08.2017 |

Help! Mennäön ensi viikolla ensi kertaa tervehtimään kaveripariskuntaa, jolla on 3 viikkoinen pienokainen😍

Lähipiirin ensimmäinen vauva, ollaan ihan ulapalla. Olisi kiva viedä jotain pientä lahjaa pikkuisen syntymän kunnoaksi, olisiko ehdotuksia? Mitä olette itse siinä tilanteessa kaivanneet?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista ruokaa.

Vierailija
2/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lahjakortti johonki liikkeeseen mistä saa vauvan vaatetta.

Vierailija
4/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjan laatu riippuu siitä, että onko kyseessä erikoislapsi.

.

.

T: lahjakaupan täti

Vierailija
5/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa! Olisipa omatkin vieraat tuoneet ruokaa vauvanvaatteiden sijasta.

Vierailija
6/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää ainakin kahvin kanssa jotain syömistä.. Pullaa tai jotain. Tuoreelle äidille suklaalevy ja kamomillateetä :) vauvalle vaikka joku pieni pehmolelu tai vauvalelu? Vaippapaketti myös aika jees. Tai puhdistuspyyhkeitä, sinkkivoidetta, talkkia, vauvaöljyä..

Vierailija
7/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu toi suojalasit, pyykkipoikia ja vaippoja :D

Oli ihan huippu lahja

Vierailija
8/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmista ruokaa.

Itseasiassa tätä vähän mietin, jos tekisi jotain herkullista pastaa ison rasiallisen 😁 yksi ruoanlaitto vähemmän!

Vierailija
9/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti, pullaa tai keksiä :)

Olisin itse niin tykännyt jos tulijat olisi tuonut tuollaiset. Oli niin vaikea keksiä aina tarjottavaa ja laittaa sitä vauva sylissä.

T. Neljän mamma

Vierailija
10/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko tehdä käsitöitä?Itse neuloin junasukat( villasukat joissa on rypytetty varsi, pysyvät hyvin jalassa) ja virkkasin pupulelun vaunuihin. Äiti herkistyi kun oli niin otettu. Toki joku esim. Pehmolelu ym muukin käy.

Vierailija
11/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä kuviollisia harsoja ja suklaata äidille.

Vierailija
12/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipullaa, vaippoja, kukkia. Itse tykkäsin myös " selviytymis paketista" joka saatiin; vaippoja, kosteuspyyhkeitä, purulelu, vauvan peitto, tutti, body, keksiä, karkkia, pähkinöitä.

Vierailija
13/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viekää tarjottavat mennessänne ja vauvalle lisäksi vaikka joku body tms pikku tuominen. Ja muistakaa auttaa: auttakaa kahvinkeitossa ja pöydän kattamisessa ja siivoamisessa tai vaihtoehtoisesti pidätte vauvaa (jos ei ole nukkumassa), kun vanhemmat laittavat tarjottavaa. Kaikki apu tuon alkukaaoksen keskellä on tervetullut.

P.S. Muistan, kun esikoisemme syntyi ja olimme päässeet kotiin, niin eräänä iltana naapurimme hurautti ruohonleikkurillaan pihaan ja ajoi nurmikkomme. Se todella lämmitti mieltä!

Vierailija
14/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipaketti, pullaa tai keksiä :)

Olisin itse niin tykännyt jos tulijat olisi tuonut tuollaiset. Oli niin vaikea keksiä aina tarjottavaa ja laittaa sitä vauva sylissä.

T. Neljän mamma

Täällä sama juttu! Ja jotenkin niin hullunkurista kin meillekin tultiin isolla porukalla vauvaa ihastelemaan, niin minä sitten vauva kainalossa ja hiki hatussa keittelin kahvit ja katoin pöydän.

Vierailija
15/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja

Vierailija
16/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso uunivuoka vaikka kermaista lohikiusausta tai lasagnea, moussakaa tai vastaavaa. Olisin arvostanut 10 vuotta sitten, kun olin ihan pihalla siinä tilanteessa.

Vierailija
17/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, ihania ideoita!

Toisaalta haluaidi muistas myös vanhempia, tuntuu että tutteja ja bodyja tulee monesta suunnasta... joku hemmotteluasiakin voisi olla kiva

Vierailija
18/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain herkkukaupoissa myydään "viikonloppukasseja", jossa on ainekset ja resepti yhteen ateriaan, itse olisin tykännyt. Esim. http://www.herkkumurena.fi/page/5/perjantaikassi

Lahjakorttia en veisi, itseäni ei kaupoissa käynti kiinnostanut vauvan kanssa. 

Vierailija
19/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ehdotettukin, jotain syömistä :-)

Sitten vauvalle on kiva jos tuodaan ihan niitä pieniä, 50-56cm vaatteita (vaikka bodyn), koska äitiyspakkauksessa niitä ihan pieniä vaatteita on tosi vähän.

Tietty jos tiedät, että sopivaa vaatetta on yllinkyllin niin ei sitten. :-)

Vierailija
20/23 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi joka ikinen päivä kolmen viikon ajan vauvan syntymästä joku kylässä. Ja kaikki vieraat toivat pullaa tms tullessaan! Voin sanoa, että en halunnut nähdä pullaa ihan hetkeen...

Olisin arvostanut todella paljon jos joku olisi hiffannut tuoda mukanaan jotain suolaista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi