Muistatko missä olit kun kuulit Michael Jacksonin kuolemasta?
Kommentit (22)
Austraaliassa, heräsin aamulla uutiseen
Silloin 10-vuotias lapseni kertoi minulle asiasta, mutta en kyllä muista missä olin ja kertoiko hän siitä puhelimessa vai olimmeko yhdessä jossain.
Pitikö ne Michaelin pedosyytökset paikkansa?
Olin ollut Kotiteollisuuden keikalla ja sieltä yöllä kotiin tultuani avasin netin, joten olin siis kotonani uutisen nähdessäni.
Baarissa.
Tapasin nykyisen mieheni sinä iltana.
Muistan, että olin herännyt jostain syystä aikaseen kun katselin Huomenta Suomea ja oli aiheet aikalailla pelkästään siitä. Samana päivänä valmistauduin kummitätini hautajaisiin.
Miihkali lavasti kuolemansa. Hän elelee Afrikassa vuohenkasvattajana.
Uutinen muiden joukossa vaan minulle, en nyt mitenkään erityisesti pannut muistiin missä paikassa juuri silloin olin.
Kai tv-tuolissani missä yleensä iltauutiset seuraan, tai kai sitten joku työpaikalla sen sanoi sitä ennen jo päivällä...
Olin Virossa automatkalla ja kuulin radiosta.
Oletteko huomanneet, että jackon musiikkia on soitettu radiokanavilla paljon viime aikoina?
Olin ollut edelliset 2 päivää kymppileirillä ja iltapäivällä kotiin tultaessa avasin telkkarin ja MTV:llä tuli joku ns. mainos että "Michael Jackson is dead". Sitten menin koneelle lukemaan ihmeissäni tarkemmin.
En oikeastaan 10-vuotiaana kuunnellut hänen musiikkiaan, vaan tiesin muutaman suositun kappaleen. Kuoleman jälkeen aloin vasta kiinnostua kuuntelemaan enemmän.
Onks se muka kuollu?