Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä jonka lapsi on kympin oppilas

Vierailija
27.08.2017 |

Mikä olet ammatiltasi/koulutukseltasi ja onko sinulla ollut suuria taloudellisia vastoinkäymisiä, kuten työttömyyttä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pph / FK, ei

Vierailija
2/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, PsM, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lto. Ei, tosin kasvoin vähävaraisessa yh-perheessä, isän alkoholismi varjosti lapsuutta ja nuoruutta.

Vierailija
4/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM. Ei ole ollut.

Vierailija
5/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja, FM. En ole kohdannut suuria taloudellisia vastoinkäymisiä (muunlaisia kylläkin; sairautta ja kuolemaa perhepiirissä).

Vierailija
6/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari, työttömyyttä on ollut, mutta aina olen hakeutunut koulutukseen tai pyörittänyt jotain aktiviteettia työttömyyden aikana.

Vierailija
7/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI. Olen köyhästä perheestä, jossa rahasta oli ainainen pula. Taloudellisia ongelmia tai vastoinkäymisiä ei ole ollut sen jälkeen, kun valmistuin ammattiin.

Vierailija
8/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri/Työtön ollut, nykyisin työkyvytön, joten taloudellisia vastoinkäymisiä on ollut.

Vierailija
9/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja kahdella suuntautumisella ja olen ollut yht.useita vuosia työttömänä. Nyt useamman vuoden vakituisessa työsuhteessa.

Lapsuudenperheessäni oli alkoholismia ja väkivaltaa.

Miksi moista kysyt?

Vierailija
10/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiasteen koulutus, on ollut rahattomia ja rahakkaampia vaiheita elämässä. Ei työttömyyttä kuitenkaan.

Vierailija
11/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistonopettaja, FT. Ei taloudellisia vastoinkäymisiä, muita kylläkin.

Vierailija
12/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, aika hurja elämä on ollut rahavaikeuksineen ja perhetragedioineen, mutta ihan tavallinen perhe meillä on nyt. Ja lapsi sai kympit ihan omasta ansiostaan, oppi yläkoulussa oikeasti opiskelemaan, mistä olen hyvin iloinen. Arvosanoilla ei ole väliä, mutta se tunne kun on oikeasti tehnyt hommia silloinkin kun ei huvita tai kiinnosta, ja saa palkinnoksi täydet pisteet ja aplodit... :)

Meillä vanhemmilla on ollut aika haastava polku molemmilla, mutta ei se ole käsittääkseni vaikuttanut lapsen koulumenestykseen. Ehkä sillä tavalla että molemmat tiedämme, ettei elämä ole pankolla makailua vaan on otettava vastuu itsestään. Jos seisoo omilla jaloillaan, on helpompi kestää ne mahdolliset kriisit. 

Vierailija
13/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, pitkiä työpäiviä, ei lomia. Yliopistoon pääsin, mutta opiskelu ei edennyt kun piti olla töissä 24/7 elättääkseen perheen.

Vierailija
14/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh mutta kotimammana jo 15 vuotta. Ei mitään vastoinkäymisiä. Kolme lasta on kympin oppilaita.

Vierailija
15/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja, OTM, ei talousvaikeuksia eikä muitakaan ongelmia. Olen keskiluokkaisesta perheestä. Minulla on kolme kympin tyttöä ja olin itsekin kympin tyttö.

Vierailija
16/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri ja teknikko. Kummallakin ollut työttömyyspätkiä ja uran alku 90-luvun laman jälkimainingeissa oli aika tahmainen. Viimiseen 15 vuoteen ei ole taloushuolia ollut, vaikka mies on välillä ollut lomautettuna.

10-oppilas on tosin vasta alakoulussa, oppiminen on ollut helppoa ja luonteeltaan nörtti.

Vierailija
17/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM, ei talousvaikeuksia.

Vierailija
18/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, kahdella suuntautumisella minäkin/entinen lentoemäntä. Kaksi kympin oppilasta minullakin. Alkoholismia lapsuuden kodissa ja sairauksia sekä kuolemia lähipiirissä. Työttömyyttä en ole kokenut. Lapset ovat oppineet tekemään töitä ja olen kiitollinen siitä. Olin itsekin hyvä oppilas. Tosin vaikeat kotiolosuhteet vaikuttivat omiin opintoihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan