Onko sinulla hurmaava hymy?
Kommentit (11)
Saan hyvin usein kehuja hymystäni. Teen asiakaspalvelutyötä ja olen asiakkaille "se aina niin kauniisti hymyilevä nainen". Tämä kommentti on tullut niin miehiltä kuin naisillakin, vanhoilta ja nuorilta, myös lapsilta. Omasta mielestäni iso hymyni ei ole mikään kaunis, mutta sellainen sopivan pieni hymy, jossa hymykuopat tulevat esiin, on ihan ok.
Nyt on kiitos kauniiden laminaattien 😁
Koko ikäni kärsin rumista hampaista.
Kyselyssä olisi voinut olla vielä joku "siltä väliltä" -tyyppinen vaihtoehto.
Olen saanut pari kertaa kehun, mutta toisaalta on myös sanottu, että älä hymyile.
Hymyni on myös sellaista alaspäin kaartuvaa tyyliä eikä hampaat näy hymyillessäni, vaan suupielet pysyy tiukasti kiinni. Tavallaan jotenkin väkisin alan "estellä" hymyilyäni voimatta sille mitään. Tämä ei varmaan kovin hurmaavaa ole. Vastasin kyselyyn ei.
Ei näy ikenet, pienet hymykuopatkin löytyy, täyteläiset huulet, on tullut kehuja.
Ainakin omasta mielestä ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Saan hyvin usein kehuja hymystäni. Teen asiakaspalvelutyötä ja olen asiakkaille "se aina niin kauniisti hymyilevä nainen". Tämä kommentti on tullut niin miehiltä kuin naisillakin, vanhoilta ja nuorilta, myös lapsilta. Omasta mielestäni iso hymyni ei ole mikään kaunis, mutta sellainen sopivan pieni hymy, jossa hymykuopat tulevat esiin, on ihan ok.
Onko sun alalirputtimet yhtä söpöt? Laita kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun alalirputtimet yhtä söpöt? Laita kuva.
En usko. Siellä on varmasti kukkakaali.
Kuulemma on:)
Mun tyttärellä on vielä kauniimpi hymy, jopa tuntemattomat ihmiset tulee halaamaan häntä kun hänen hymynsä valaisee kaiken:D Tällaista on todella tapahtunut. Kukaan ei muista yksityiskohtia hänen ulkonäöstään mutta hymyn muistaa kaikki.
Mahdollisesti jonkun zombin mielestä.
Varsinkin hymykuopat :P