Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin, kun en koskaan valita mistään saamastani palvelusta mutta vaihdan aina huonon palvelun jälkeen toiseen tarjoajaan?

Vierailija
27.08.2017 |

Vastaan itse: en mitään. Minulle on aivan yksi ja sama, jos yrittäjä on olivinaan kiinnostunut saamaan palautetta kehittääkseen toimintaansa. Eiköhän ne kaikkoavat asiakkaat ole paras signaali siitä, että jotain korjattavaa löytyy!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Joskus vaan se yrittäjä tietää sen tosiaan jo itsekin. Omat voimat nollissa, kun yritän hoitaa samalla syöpäsairasta läheistä, joten palvelu ei vaan ole nyt sitä mitä se normaalisti olisi. Toisaalta ei jaksa edes itkettää, jos asiakkaita lähtee.

Vierailija
2/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta tuo huono palvelu voi olla vain yhden työntekijän aiheuttamaa eli siinä mielessä palaute voisi kannattaa. Itse äänestän jaloilla yleensä vasta riippuen siitä miten palautteeseen vastataan. No usein ei mitenkään tai joku typerä selitys, joten vaihdan paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiki jotkut asiakkaat menee mäkkiin ja luulee saavansa jotain mitä ne ei myy ja sit valitetaan.

Vierailija
4/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se valittaminen yleensä auta mitään. Jos on huono palvelu, niin usein se on ihan tietoinen valinta yrittäjältä.

Vierailija
5/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama systeemi kuljetuspizzojen kanssa. Aluella on kolme suunnilleen samanlaista yrittäjää samoilla tuotteilla ja hinnoilla. Tilaan aina yhdeltä peränjälkeen niin kauan kuin ei tule mokia (esim. liian pitkä toimitusaika, väärät pizzat, valkosipuli puuttuu tme.). Kun moka tulee, vaihdan toiseen ja sama jatkuu.. Tällä systeemillä se mokaillutkin yrittäjä saa jollain aikavälillä uuden mahdollisuuden virheen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Mutta hienoa olisi, yrittäjän kannalta, jos reklamoisit.

Palaute, negatiivinen etenkin, on harvinaista ja arvokasta yrittäjälle. Se kertoo, missä kohtaa prosessissa on tapahtunut virhe ja helpottaa sen korjaamista. Tärkeintä on, että se kertoo asiakkaan halusta jatkaa asiakkaana, niin paljon, että näkee reklamoinnin vaivan. Iso osa jättää yrityksen ja siirtyy seuraavaan, nykyään kun vaihtoehtoja riittää.

Kaiken palautteen pitäisi olla tervetullutta ja johtaa parannukseen. Näin ei kaikissa yrityksissä ole eikä tietenkään muutenkaan ole asiakkaan velvollisuus tehdä laadunvalvontaa. Itse arvostan kaikkia palautteita ja reklamaatioista ja muusta negasta kiitän erityisen paljon. Niuden pohjalta saamme palvelun paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi