Ketkä kaikki ovat jättäneet kumppaninsa tämän lihottuaan
Minulla kävi näin että kumppani lihoi tosi paljon. Olimme olleet vuoden yhdessä ja sitten alkoi se paisuminen. No minä en ole paha ihminen joten en jättänyt häntä heti vaan kannustin tietty urheilemaan. Puolivuotta hän aina lupaili alottaa mutta mitään ei ikinä tapahtunut, joten jätin hänet. Minusta minulla oli kyllä oikeus koska olimme molemmat alunperinki urheilullisia. Niin mikä oikeuttaa siihen että itse raataa kroppansa eteen ja toinen ei. Muutenkin emme olleet niin kauan yhdessä eli jättäminen oli minulle helppoa. Mites te jotka olette olleet monta vuotta yhdessä tai naimisissa ja sitten toinen lihoo. Mitä teette?
Kommentit (5)
Minä jätin. Puolisoni ei vaan halunnut laihtua vaan lihoi. Mässytti karkkeja ja ihmetteli miksei laihdu.
M47
En ole jättänyt enkä jätä. Painoa tulee ja menee elämäntilanteiden mukaan. Yli 20v aviossa.
Minä 19-vuotiaana. Oltiin yhdessä 4 vuotta, jonka aikana poika lihoi 20kg. Ei kiitos. Nykyinen aviomies on 69kg urheilija. Onhan tuo paljon silmäämiellyttävämpi.
Minä tein vähän toisella tapaa. Lihoin ja masennuin ja päätin erota silloisesta kumppanista. Piti saada oma elämä hallintaan takaisin. Oli meille molemmille varmasti hyvä päätös.
Ennustan, että lihonut kumppanisi jättää sinut ihan terveyssyistä. Hänen terveytensä kohenee ja laihtuminenkin on helpompaa.