Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?

27.08.2017 |

Olen siis seurutellut noin 4 vuotta mieheni kanssa ja olemme kummatkin läheltä kolmeakymppiä ja ongelmana siis miehen käytös.
Meidän suhde on ollut aika myrskyisä alusta asti vaikkakin hyviä hetkiä löytyy myös ja ne on sit kantaneet tätä suhdetta eteenpäin.
Mieheni on riitatilanteissa välillä käynyt fyysisesti päälleni ja olen saanut mustelmia ja ruhjeita.. itse myönnän kyllä ärsyttäneeni mutta silti en hyväksy että käydään käsiksi ja itse en niin voisi tehdä toiselle, nämä kerrat hän on vain kuitannut sillä että itseppähän aloitin ja muuten en riitelyä lopettaisi.
Narsistisia piirteitä hänestä löytyy paljonkin ja olen lukenut aiheesta enemmän mutta olen uskotellut siltikin itselleni ettei hän nyt mitenkään voisi sellainen olla kun tosiaan niitä hyviäkin hetkiä on mutta yhtäkkiä vaikka kaikki olisikin hyvin, niin joku vika minusta löytyy ja pitää aloittaa taistelu.
En osaa siivota jälkiäni (osaan kyllä siivota jälkeni, mutta en ole jokaista hiuskarvaani keräämässä lattialta heti kun se putoaa ja sekös häntä kismittää kun joutuu siivoamaan jälkiäni)
En osaa tarpeeksi ilmaista mielipiteitäni kuulema (ja tunnen kyllä siis itseni ja olen ihan menevä ja sosiaalinen ihminen jolla ystäviä mutta en tiedä tunnenko itseäni enää)
Seksikerrat ovat välillämme vähentymään päin.. miehen puolesta.
Olen mielestäni ja monen muunkin mielestä nätti ja treenattu tyttö ja ottajia varmasti riittäisi mutta miestä ei haluta, eikä kyllä halua keskustellakaan asiasta.
Vastaus on aina ettei tiedä.
Epäilen että jonkinsortin vallankäyttöä toikin.
Olisi vaikka mitä muuta kerrottavaa mutta en osaa tähän kiteyttää kaikkea.
Ja vielä siis mies on työtön ja ei halua edes työelämään koska ei ole "sopivaa" ammattia vieläkään löytynyt ja kitkuttelee tukien varassa ja illat polttaa pilveä.
Joten olisko jonkin sortin neuvoja/kysymyksiä tänne?
En tiedä miten pitäisi jatkaa..
Rakastan itse miestäni valtavasti mutta epäilen hänen vaan hyväksikäyttävän tätä tilannetta :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan