Au Pairien Susa Ilta- Sanomissa : asuu nyt Lontoossa: ”Suunnitelmissa on tehdä paljon rahaa”
http://www.is.fi/viihde/art-2000005342028.html
Onpa hän ehtiny asua siellä kauan ku Instagramin mukaan eilen syötiin Hesburgerissa. On kyllä niin glamouria.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Ei asu lontoossa :D kotikaupungissaan kyhjöttää.
Aijai. Miksi haastattelu ja mitä mietti haastattelija?
Kauneusoperaatiot eivät ole ilmaisia, Lontoo on kallis ja vapaa liikkuvuus pian menneisyyttä, miten ihmeessä tämä tyttö aikoi siellä elää? Samaa kysyn Sofiankin kohdalla, eipä silti. Voihan siellä turistina olla, mutta ei rajattomia aikoja. Tosin, niin. Tunnen kyllä sellaisia, jotka ovat avioituneet britin kanssa ja se on eri juttu.
En tunne nykyisiä vaimovaatimuksia tai mikä koetaan vaimomatskuksi, mutta jotenkin nyt ei kaikki ihan sitäkään hanketta ajatellen täsmää. Toivottavasti ei tule huijatuksi unelmineen, jotain realismia selvästi hankkeeseen kaivattaisiin.
Joku kysy siltä instassa asuuko se Lappeenrannassa ja vastaus on että "Yes visiitillä😇"
Onko joku katsonut tuota Au pairit Australiassa vähän jälkijunassa? Itse tutustuin tähän sarjaan ja ketjussa keskusteltuun tyttöön vasta pari viikkoa sitten, ja suorastaan järkytyin siitä, miltä Susa nykyään näyttää. Ulkonäkö täysin pilalla nuorella naisella. Sarjassa vaikutti siltä, että päässä on kuitenkin jotain järkeä, vaikka käytös ei kovin kehuttavaa ollutkaan, mutta tollainen muodonmuutos saa väkisinkin epäilemään, että onkohan kaikki ihan hyvin. Tietääkö joku hänen nykyisistä kuvioistaan?
Mä en ymmärrä, miksi ja miten ulkonäköään parantamaan pyrkivät tuntuvat onnistuvan järjestään pilaamaan ulkonäkönsä! Mulle on aivan sama, mitä kukakin tekee itselleen, mutta jos haluat vaikka vähän muhkeammat huulet, niin onko se kiva, että jokainen kilometrin säteellä huomaa, että nyt on laitettu fyllinkiä niin että huulet näyttää räjähtävän? Tai siis pitääkö nämä tytöt jo sitäkin tavoittelemisen arvoisena, että todellakin näytetään siltä, että naamalle/vartalolle on tehty jotain? Jos mä pyrkisin parantelemaan ulkonäköäni ja maksaisin siitä hummustelurahoilla tms., niin olisin kyllä raivoissani, jos lopputulos olisi sitten tuo. Missä se parannus on?
Ja tiedän, että toisen ulkonäön arvosteleminen on ikävää, mutta oikeasti olen kyllä vähän järkyttynyt, miten sokeaksi omalle peilikuvalleen ilmeisesti voi tulla. Tuossa on niin kaikki pielessä, silmämeikki/ripset, pallohuulet, turvonneen näköinen naama... Ja se, että noista kuvista välittyy todella ankea ja masentava fiilis, vaikea selittää. Mutta kaikki ei varmaan ole ihan ok.
Voi apua :D Kuinka vanha toi on....?
Pitkästä aikaa törmäsin telkussa Au Pairit Ausseissa jaksoihin ja heti Susan instaa ettimään! Nice photoshop skillz! Varmaan oikeestikin ”kaunis” nainen ja ”vähän” paranneltu ulkonäköä maksusta, mutta aika selkeesti huomaa että photari heiluu. :’D
Mitenköhän toi haastattelu meni, meinaan että ottiko Ilta-Sanomat yhteyttä Susaan vai toisinpäin.