Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko mitään "miesten sarjoja" puolisosi mieliksi

Vierailija
26.08.2017 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon Tikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sarjat on miesten sarjoja?

Erittäin hyvä kysymys. Mielestäni käytännössä kaikki sarjat on suunnattu naisille ja miehille tai pelkästään naisille. Miehille suunnattuja on ehkä jotkut autoihin ja tekniikkaan liittyvät sarjat, mutta eipä tuollaisia paljon ole. 

Kyllä varmaan esim. Sinkkuelämää ja Täydelliset naiset on suunnattu naiskatsojille. 

Vierailija
22/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daughter swap on sellainen mitä en katsoisi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead on mun kategorioissa naisten sarja. Liikaa ihmissuhteita ja tunteellisia kohtauksia.

Vierailija
24/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään mitä en halua itse katsoa.Näin aion toimia jatkossakin.

Ap, määrittele "miesten" sarja?

Vierailija
25/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananaannäköinen miespoika kirjoitti:

Bon Tikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sarjat on miesten sarjoja?

Erittäin hyvä kysymys. Mielestäni käytännössä kaikki sarjat on suunnattu naisille ja miehille tai pelkästään naisille. Miehille suunnattuja on ehkä jotkut autoihin ja tekniikkaan liittyvät sarjat, mutta eipä tuollaisia paljon ole. 

Kyllä varmaan esim. Sinkkuelämää ja Täydelliset naiset on suunnattu naiskatsojille. 

Olen nainen enkä voi sietää tuollaista hömppää joten en ole katsonut ainuttakaan jaksoa kummastakaan sarjasta.

Vierailija
26/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin, että miesten sarjoilla tarkoitetaan joitain Jimiltä tms tulevia tosi-tv-testosteronisarjoja. Esim Rekkakuskit jäällä, Varastojen tyhjentäjät, pimp-my-ride, korjaan-autosi-viikossa... Ja naisten sarjoja on sitten huvilat ja huussit, kaunein koti, iholla, treffit alttarilla ynnä muut koti ja ihmissuhdejutut. Siis erittäin sterotypinen jako. En laskisi mitään ei-tosi-tv-sarjaa kuuluvaksi kummallekaan sukupuolelle.

Mä tykkäsin katsella Jimiltä niitä diy-sarjoja joita jimiltä varsinkin kanavan alkuaikoina tuli. Samoin rakastan kaikkia remppaohjelmia, autonkunnostusohjelmia yms. joita kuvailit miesten sarjoiksi. Historia ja tiede kiinnostavat.Ihmissuhdesarjat eivät ole koskaan kiinnostaneet minua.

N46

Vierailija
27/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kattelee kalastusvideoita ja -ohjelmia. Vaikka tykkään itsekin käydä kalassa miehen kanssa, silti ei aina jaksaisi "kato kun väsyttää ahventa", "kato miten iso taimen". Koetan olla haukottelematta. Kalassa on kiva olla luonnossa, telkkarista en jaksaisi katsoa. 

Vierailija
28/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee MITÄÄN miehen mieliksi!

Vierailija
29/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso mitään mitä en halua itse katsoa.Näin aion toimia jatkossakin.

Ap, määrittele "miesten" sarja?

Sarjan pääasiallinen kohderyhmä on miehet ja suurin osa sarjan katsojista on miehiä.  Naisten sarjoja on ihmissuhdehömpät ja tosi-tv, miesten sarjoja on vakavammat sarjat ja melkein kaikki urheiluun liittyvä.

Vierailija
30/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mitään leffoja tai sarjoja yhdessä miehen kanssa. Meidän sarja/leffa/musamaut on niin kaukana toisistaan kuin voi vain olla. En muista milloin oltaisiin katsottu viimeksi yhdessä mitään, siitä on vuosia. Ehkä jotain lätkän MM-kisoja joskus.

Vierailija
31/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että joillekin on epäselvää, mitkä sarjat tai ohjelmat ovat miehille suunnattuja. Itse katselin aikaisemmin niitä moottoriöljyisiä, paskasia äijiä moottoreita virittelemässä miehen mieliksi. Mies, kun lakkasi miellyttämästä, ohjelmien seuraaminen kohdallani jäi siihen paikkaan.

Vierailija
32/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni katselee telkkarista hyvin monenlaisia sarjoja, mä katson hänen kanssaan lähinnä britti- ja skandinaavidekkareita sekä scifi-sarjoja, mikäli ovat hyviä (useimmat eivät). Kuka meillä nyt sitten on mies?

Vierailija
33/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sarjoja? 😂😂😂

Tervetuloa vuoteen 2017, ei meillä ole miesten ja naisten sarjoja.

Ehkä joku tahdon morsiuspuvun on naisille pääosin suunnattu, mutta huoh.

Vierailija
34/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että joillekin on epäselvää, mitkä sarjat tai ohjelmat ovat miehille suunnattuja. Itse katselin aikaisemmin niitä moottoriöljyisiä, paskasia äijiä moottoreita virittelemässä miehen mieliksi. Mies, kun lakkasi miellyttämästä, ohjelmien seuraaminen kohdallani jäi siihen paikkaan.

No kerro toki, mitkä sarjat ovat miehelle suunnattu?

Miestäni, isääni tai veljeäni ei kiinnosta moottoripyörät tai niistä kertova sarja paskaakaan. Sarja on suunnattu moottoripyöristä kiinnostuneille, ei miehille.

Vierailija
35/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on miesten sarjoja? Criminal Minds, NCIS, Pako, tällä hetkellä menossa Penn & Teller: Bullshit.

Vierailija
36/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se "miesten sarjat / naisten sarjat"-jako sitten millainen hyvänsä, niin joka tapauksessa katsomme miehen kanssa ihan eri sarjoja. Tällä hetkellä ei taida olla yhtään telkkarisarjaa, jota molemmat katsoisimme. Enkä ymmärrä miksi kummankaan pitäisi vain toisen mieliksi katsoa sellaista mikä ei kiinnosta.

Vierailija
37/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson auto-ohjelmia, jalkapalloa, jääkiekkoa, nyrkkeilyä jne. Itse asiassa tykkään enemmän miehisistä ohjelmista kuin naisten pilipaliohjelmista, mutta katson niitäkin (esim. hääohjelmat).

Minä olen tv-ohjelmien suhteen enemmän mies kuin 33-vuotias mieheni, ja olenkin totuttanut hänet katsomaan em. ohjelmia kanssani.

N24

Eikö nuo miesten sitten ole pilipaliohjelmia? Nyrkkeily nyt ei ainakaan mitään kovin älyllistä viihdettä ole.

Vierailija
38/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro toki, mitkä sarjat ovat miehelle suunnattu?

Miestäni, isääni tai veljeäni ei kiinnosta moottoripyörät tai niistä kertova sarja paskaakaan. Sarja on suunnattu moottoripyöristä kiinnostuneille, ei miehille.

Kerron toki, eli avaan asiaa myös sinulle.

Jotkin asiat kiehtovat valtaosaa toisesta sukupuolesta ihan lapsesta lähtien. Pikkupoikia esimerkiksi ne autot, tyttöjä nuket. Näiden tuotanto suunnataan kohderyhmälle: pikkupojille ja pikkutytöille. Sama aikuisten maailmassa esimerkiksi jakkutakkien, kaulakorujen, meikkien, tv-ohjelmien yms kohdalla. 

Avaan lisää esimerkin valossa. Kuvitellaan tätiryhmää tuppervaara-kutsuilla. Odotellaan illan päätapahtumaa ja avataan telkkari. Laitetaanko tulemaan A. Fast and Loud B. Suomen kaunein koti?

Vierailija
39/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampia telkkareita. Katson sarjoja joissa on jännitystä ja komeita miehiä. Pidän Kova laki ja Rizzoli & Isles-sarjoista. En katso koskaan sisustus-,ruokaohjelmia. Enkä Temptation Island, bacherlor ym vastaavia. En mitään ns.reality juttuja.

Vierailija
40/48 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimitän miehen miesten sarjoiksi: Suits, House, Castle, White collar, Burn notice...

Eli siis kaikki mikä ei mua kiinnosta pätkääkään. Katotaan yhdessä sitten scifiä ja fantsua: GOT, Viikings, Defiance, Killjoys, Silicon Valley.