Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse sivusuhteesta irti. Mies on kuin huume

Vierailija
26.08.2017 |

Olen ihan koukussa. Haluan vain lisää ja lisää ja enemmän. Itse alotin tämän ja lähetin ekan viestin. Ajattelin vain laittaa muutaman viestin ja lopettaa sen siihen. Mies olikin niin ihana ja hauska. Halusin lisää niitä viestejä. Välillä lopetin. Sitten taas alotin. Sitten ajattelin että se loppuu kun tapaan miehen. No ei loppunut. Nyt haluaisin todella kovasti halailla ja pussailla tätä miestä. Ei muuta. Sit se jäis siihen. Tämä on ihan sairasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Oon jo halaillut ja pussaillutkin, ja nyt haluan lisää. Ihan kamalaa tuskaa koko ajan.

Vierailija
2/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä lopettaa. Itse pilasin salasuhteella elämäni. Luulin tunnetta molemminpuoliseksi ja erosin aviopuolisostani. Aluksi näytti, että uusi kumppanikin eroaa omasta vaimostaan. Painostuksestani joutui kertomaan vaimolleen, mutta vaimopa hyväksyi kaiken. He ovat nyt onnellisia (ehkä), mutta minä olen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toinen mies on sinkku. Itse olen "eroamassa" ja sanon koko ajan lähteväni.

Vierailija
4/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa ratkaista tilanne on kertoa siitä kumppanillesi. Tällöin muutut hyvin pian sinkuksi, eikä tarvitse enää kipuilla tunnontuskien kanssa.

Vierailija
5/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.

Vierailija
6/6 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen myös aina ennen näkemistä, että tämä on sitten viimeinen kerta ja nyt voin päästää irti, kun olen kerran vielä nähnyt. No ei se aivan niin mene. Tuskaa. -ohis-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi