Söitkö sinä lapsena D-vitamiinisuklaata?
Kommentit (13)
No sitäkö se oli. Mä muistan vaan et valkosuklaata annettiin :-) oon yrittäny mietti miks.
Muistan. Enkä vieläkään tykkää valkosuklaasta...
Äitini on kertonut että olen syönyt mutta olen ollut niin pieni että en muista sitä. Mutta siitä on varmaan tullut tapa että pitää saada aina vähän suklaata illalla.
Muistan! :) Maistui tosi hyvälle. Sitä säilytettiin lääkekaapissa lasten ulottumattomissa, ja ukaasina oli ettei missään nimessä saa ottaa enempää kuin yhden palan kerrallaan. Olikohan sen nimi Jekovit tai joku siihen suuntaan?
Muistan! Se oli muistaakseni joku Jekovit -niminen. Muistan vielä missä kaapissa sitä keittiössä oli :)
N47
Jekovit se oli ja niin hyvää. Kerran kain sain sitä, mutta vieläkin muistan. Eikö Tobleronen valkoinen suklaa muistuta maultaan aika paljon ? Sitten oli sellaista suklaata kuin Aero. Siinä oli pieniä ilmakuplia.
En edes tiennyt että sellaista on.
Eläin. kirjoitti:
Jekovit se oli ja niin hyvää. Kerran kain sain sitä, mutta vieläkin muistan. Eikö Tobleronen valkoinen suklaa muistuta maultaan aika paljon ? Sitten oli sellaista suklaata kuin Aero. Siinä oli pieniä ilmakuplia.
Taidat vetää höplästä? :)
Joo Jekovit. Oli niin hyvää että tuli mutsin kanssa tappeluntynkää kun ei saanut kuin yhden palan.
Meillä ei ollut kuin sellaisia pieniä palloja jääkaapissa.
Söin kalanmaksaöljy suklaata. Valkoista. Apteekista. Ja muistan maun.