Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnallinen pph vastailee kyssäreihin ihan hetken...palkasta en keskustele, sehän on tunnetusti huono!

Vierailija
03.04.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus 3:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorolapsia on myös myöhempään auki olevissa pk:ssa.

Vierailija
4/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palailemassa äippälomalta töihin ja vien 9kk ikäisen vauvan hoitoon. Mitä kaikkea laitan hänelle mukaan? Vaatteet, tutit ja vaipat tietty, mutta entä tekeekö hoitaja hänelle omaa ruokaa vai syöttääkö purkkiruokaa vai vienkö sinne omat sapuskat? Lapsella ei ole vielä pitkää listaa ruuista mitä hän on jo syönyt, joten noudattaako hoitaja ruoka-ainetoiveitani, vai syöttääkö hän surutta lapselleni jatkuvasti uusia ruokia?

Vierailija
5/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varavaatteet, tutti, vaippa ja unilelu mukaan. Pyllypyyhekin on ihan kiva olla noin pienellä. Ja tuttipullo, jos tarvitsee.

Minä laittaisin varmasti lapselle samaa ruokaa kuin muillekin, mutta ottaisin pienen annoksen sivuun ennen kuin lisäisin suolaa. Joskus varmasti syöttäisin purkkiruokaa, jos joku ruoka, joka vauvalle hankala syödä.

Vierailija
6/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄRRSYTTÄVÄÄ! Menee aikaa ja energiaa ihan hukkaan kun pitää suunnitella/ostaa kahteen kertaan. Pitänee kehittää joku merkintäsysteemi hoitolasten ruuille, tosin miestä sekään ei taida hillitä.

T: eräs kollega

Vierailija
7/18 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalliseksi rupeavan täytyy olla masokisti

Vierailija
8/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisena on niin " helppoa" olla, kun ohjaaja ilmoittelee tulevat hoitolapset, varahoito järkätään, samoin lomat...ei tarvitse itse niin pähkäillä noita juttuja.

Eipä siinä nyt palkassa niin suuria eroja ole, olit sitten kunnallinen tai yksityinen...huono se on molemmilla. :(

Vierailija
9/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä on suurin moka pph:n silmissä?

Tykkään meidän hoitajasta kauheasti ja olen sen myötä alkanut arvostamaan teidän työtänne todella paljon! Hienoa ja vastuullista työtä, surkealla palkalla ja työajoilla.

Vierailija
10/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityistä tukea tarvitsevia lapsia tai perheitä asiakkaina?

Vierailija
11/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yhden hoitolapsen isä ei ota minuun ollenkaan katsekontaktia vaan puhuu ainoastaan lapselleen...tulee jotenkin sellainen vähäpätöinen olo, ettei hän arvosta minua.

Tulee mieleen, että ärsyttäisi se etteivät vanhemmat ilmoittele hoitoaikojen muutoksia tai sovitut ajat eivät päde. Samoin se, jos tuodaan lapsia sairaana hoitoon. Ei ole riittävästi vaihtovaatteita tai säänmukaista vaatetusta mukana. Tai väheksyvät jotenkin hoitajaa tai eivät luota hänen havaintoihinsa hoitolapsesta. Nämä nyt tulivat mieleen, mutta minulle siis vielä sattunut aivan ihania vanhempia ellei tuota yhtä isää oteta huomioon.

Vierailija
12/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväkodissa! Enkä siis jaksaisi nyhjätä kotona...

Vierailija
13/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsia ei ole sattunut kohdalle.

Oletkohan joku tuttuni, kun olen ollut juuri erityislasten koulutuksessa? ;)

Vierailija
14/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanotaan että olen myös allalla joten ihan mielenkiinnosta kysyn... :)

Vierailija
15/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti välillä toivoo, että olisi työkavereita ja aikuiskontakteja, mutta toisaalta eihän tämä työ vuorokauden ympäri ole. (No jaa, minulla kyllä omiakin lapsia, joten kuinka sen nyt ottaa...?!)

Olen toisaalta kuullut päiväkotienkin työyhteisöistää negatiivista kommenttia, koska jokainenhan tietää naisvaltaiset yhteisöt...takana kyräilyä jne.

Mutta ainakin vielä on kantti kestänyt olla kotona, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Vierailija
16/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitäis tietää mut en tiedä. Olen itse Lto ja nyt äitiyslomalla. En haluaisi viedä omaa lasta hoitoon ennen kuin on vähän vanhempi mutta olen ajatellut että ihan hyvin voisin tässä pari muuta samalla kotona ollessa hoitaa. Ja olis tytöllekkin kavereita.

Sanoit ettet keskustele palkasta mutta kysyn kumminkin kun kiinostais et kuinka paljon vähemmän se sit olis kun jos töihin palaisin.... Kiitos jos vastaat... :)

Vierailija
17/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä itse menin kyselemään eikä ollut edes alalle koulutusta, mitä nyt useamman oman tenavan olen maailmaan saattanut ja hoitanut! Tarjosivat työn ohessa oppisopimuskoulutusta, joka onkin ollut ihan mukavaa vaihtelua.

Palkka on varmasti huonompi kuin mitä saisit Lto:na. Sanonko vinkkinä, että 2½ lapsesta saat pitkästi alle 1000 euroa kuussa. Palkkaan kuuluu myös kulukorvaus, jonka PITÄISI kattaa ruokakulut, kodin kulutus ja askartelu-yms. tarvikkeet. Itse en ole edes uskaltanut laskea noita kuluja, koska korvaus ei todellakaan kata niitä.

Vierailija
18/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksitynen pph ja meillä suosituksena on 500e/ipana.

Ja siihen miten " ryhdytään" niin pirautappa kuntasi pph ohjaajalle.