Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön pillereitä ja silti menkat KOKEMUKSIA??

auttakaa
26.08.2017 |

Nyt iskee paniikki ja epätoivo, joten pakko koittaa somen voimaa ennenkuin menen lääkärille.

Tilanne tämä: Olen 16v ja syönyt Gestinyl merkkisiä pillereitä jo kaksi vuotta. Nämä vuodet ovat menneet hyvin ilman yhtään mitään ongelmia. Mutta nyt.. Tämän viikon maanantaina (21.8) minulla oli liuskassa vielä 4 pilleriä jäljellä ennen sitä taukoa ja silloin minulla alkoi jotkut ihme menkat ja todella kovat kivut (pillereiden aloittamisesta menkkakipuni loppuivat eikä niitä ole nyt kahteen vuoteen ollut). Ajattelin, että tämä on vain jotain välitiputtelua. Mutta ei ne jatkuivat joka päivä perjantaihin asti (25.8) vaikka otin joka päivä pillerin, samoten jatkuivat kivutkin. Torstaina liuska loppui ja normaalisti heti perjantaina on alkanut OIKEAT menkkani. Mutta niitä ei näy nyt vieläkään..

Kellään kokemuksia?

Ja tällä helvetillisellä viikolla olen harrastanut seksiä ainakin 3 kertaa ilman muuta ehkäisyä kuin pillerini. Onkohoan ehkäisyteho pysynyt kuitenkin samana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen keskenmeno?

Vierailija
2/5 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 15 vuoden kokemus pillereistä ja menkat tulevat milloin haluavat, pillereistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pari vuotta sitten Gestinylien kanssa juuri noin. Panikoin olevani raskaana tms. mutta kaikki oli kunnossa. Seuraava kierto oli jo normaali, en vieläkään tiedä mistä johtui, mutta mulle ei ainakaan mitään vahinkoa siitä aiheutunut.

Vierailija
4/5 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kestäisikö se 5 päivää..en usko/en tiedä

Vierailija
5/5 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuli menkat aiemmin, tahtoisitko siis nyt uudet menkat?