Vierailija

Vai miksi tietyt ihmiset mainitsevat kysymättäkin joka välissä, että puhelimena toimii isoisän vanha rullapuhelin ja tietokonetta ei ole edes aukaissut vuoteen? Vähän sama ilmiö kuin vegaaneissa.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä "minulla ei ole älypuhelinta ja en ole Facebookissa" on uusi versio siitä, kun muutama vuosi sitten oli hienoa sanoa, että ei omista eikä katso televisiota. 

Vierailija

En pidä itseäni parempana ihmisenä, vaikka en omista älypuhelinta enkä someta.

Tuon asian ilmi, jos koen sen tarpeelliseksi. Esim. jos minulle lähetetään viesti, jossa on kuvahymiöitä, koska ne näkyvät puhelimessani laatikoina ja silloin on ehkä parempikin kertoa, etteivät turhaan yritä kuvailla tunnetilojaan niillä.

Se miksi en omista älypuhelinta ja someta johtuu siitä, etten vain koe tarvitsevani niitä ja luulen olevani onnellisempi ilman. Aikapulakin on lähes krooninen ja siksikin uskon tehneeni oikean ratkaisun. Ehkä jää joku ystävyys siksi syntymättä ja se on tietysti harmi.

Vierailija

Varmasti on pankissa asiointi plus muut vaikeaa kun ei netissä hoida kaikkea nopeasti ja helposti. Mielestäni se on tyhmyyttä siinä mielessä että maailma on digitaalisoitunut, eli monet palvelut menevät netin kautta. Se on toki hyvä ettei roiku turhilla sivuilla ja tapa aivosoluja lukemalla kakkaa netistä. Muuten mielestäni on pöljää jäädä ihan pakolla jälkeen maailman kehityksestä. Tietokone on hyvä olla mutta älypuhelin on myös mielestäni monella tapaa turha. Maksaa kauheasti ja akku menee nopeasti.

Vierailija

Mulla myös pari tällaista kaveria. Ilmoittavat, että heillä on elämä ja blaablaa. Tuntuu, että heillä on käsitys, jotta esim. Fb on pakko jakaa kaikki ruokailut ja wc-käynnit. Minusta on jokaisen oma asia onko älypuhelin/käyttääkö somea/ym.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat