Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idioottimaista että jos haet jotain tuotetta niin selain alkaa sitten mainostamaan tätä tauotta:)

Vierailija
26.08.2017 |

Vi*uttaa että ylipäätään edes tuli katsottua koko tuotetta. Nyt vihani saa Taloon,com rautakauppa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että elämme aikaa jolloin mainoksissa on tuotteita, joista oikeasti olemme kiinnostuneita, eikä mitä vain soopaa.

Vierailija
2/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät googlea? Minä käytän DuckDuckGo.com hakukonetta, joka ei seuraa mitä haen eikä kerää tietoja minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut käyttävät adblockereita...

Vierailija
4/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblock, ublock jne.

En ymmärrä miten edes voitte olla netissä ilman näitä? Taivas aukesi silloin muutama vuosi sitten kun löysin nämä, ei enää ikinä ärsyttäviä paskamainoksia.

Vierailija
5/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jo pari vuotta vi*uttanut se miten Youtube tunkee jotain hel-vetin Clear Blue ja vaippamainoksia koska käyn täällä aihe vapaalla. Enkä ole perehtynyt kännykän adblock-mahdollisuuksiin.

Vierailija
6/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hesestä ja sain aamuyöllä jonkun Googlen Hese-viestin, johon heräsin ja en saanut enää unta.

Onko se Google-maps tuon sijainnin avulla katsonut. Heselle en ole tietenkään koskaan numeroni antanut ja siinä ilmoituksessa olikin joku maininta jostain paikannuksesta.

Vierailija
7/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää sitten kun sen hakemansa tuotteen on jo ostanut.

Ostin jo lapselle saappaat ja nyt tarvitaan takki....selain ehdottelee edelleen niitä saappaita, kunnes olen jo ostanut takin ja olen vailla pölynimuria :)

Vierailija
8/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Whatsapissa sanan "bussi" ja heti pomppasi matkahuollon mainos puhelimeen. 

Vierailija
9/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ärsyttävää sitten kun sen hakemansa tuotteen on jo ostanut.

Ostin jo lapselle saappaat ja nyt tarvitaan takki....selain ehdottelee edelleen niitä saappaita, kunnes olen jo ostanut takin ja olen vailla pölynimuria :)

Mulla tekee ihan samaa! Joka kerta kun olen maksanut jotain jostain niin aina tulee täsmälleen samasta tuotteesta mainoksia.

Vierailija
10/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googlettaisi "komea mies" niin mainostaisiko sitten niitä?

Vierailija
11/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

U block

Vierailija
12/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Hesestä ja sain aamuyöllä jonkun Googlen Hese-viestin, johon heräsin ja en saanut enää unta.

Onko se Google-maps tuon sijainnin avulla katsonut. Heselle en ole tietenkään koskaan numeroni antanut ja siinä ilmoituksessa olikin joku maininta jostain paikannuksesta.

Mikä puhelin? Ainakin minulla lumian karttasovellus näyttää antavan sähköpostini yrityksille joita olen hakenut kartasta.

Vierailija
13/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi*uttaa että ylipäätään edes tuli katsottua koko tuotetta. Nyt vihani saa Taloon,com rautakauppa.

Kännykässä Firefoxiin saa ainakin laitettua niitä mainosblokkereita. Ja ennenkuin joku alkaa valittamaan että niillä mainoksilla maksetaan kaikki jutut internetissä, niin voivat perehtyä siihen miten paljon ihmisistä oikein kerätään tietoja ja millä konsteilla.

Vierailija
14/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kirjautuneena Googleen, ei kannata käyttää Googlen hakukonetta, evästeet kannattaa tuhota pian, asenna adblockeri, rajoita scriptejä.

Vierailija
15/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa kännykkää jonka  käyttöjärjestelmä vaatii sähköpostiosoitettasi toimiakseen.

Vierailija
16/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puhelin? Ainakin minulla lumian karttasovellus näyttää antavan sähköpostini yrityksille joita olen hakenut kartasta.

Mulla on Huawei.

Vierailija
17/17 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ostaa kännykkää jonka  käyttöjärjestelmä vaatii sähköpostiosoitettasi toimiakseen.

Kannattaa sille kännykälle ja muulle roskalle antaa oma erillinen osoite jota ei lue koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi