Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asun helsingissä vanhemmat oli semi köyhiä eikä näin opiskelijana ole ollut varraa autoon. Oonko ainoo :D

Kommentit (9)

Vierailija

Et ehkä ainoa mutta aika harvinainen tapaus kyllä.

Et siis ikinä ole ollut myöskään kenenkään sukulaisen, ystävän tai kaverin autossa? Et koskaan elämässäsi ajanut taksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ainoa mutta aika harvinainen tapaus kyllä.

Et siis ikinä ole ollut myöskään kenenkään sukulaisen, ystävän tai kaverin autossa? Et koskaan elämässäsi ajanut taksilla?

En olin kyllä kerran ambulanssin kyydissä kun kaaduin skeitillä
Ap

Vierailija

No taksin kyytiin sitten ehkä joskus, jos ei muuten niin kun joku toinen maksaa :)

Jos asuisin pks niin lähtisin mieluusti ajelulle ja hakisin sinut kyytiin jos vain haluaisit. Ei se nyt mitään niin erikoista ole, mutta hieman erilaista kun dösän tai sporan kyydissä kuitenkin, kun siinä tyypillisesti istutaan alempana lähempänä tietä.

Vierailija

En ole ollut minäkään. Ikää 22 ja asun Oulussa. Keskustaan aina bussilla, kouluun ja kauppaan kävellen ja lääkäriin bussilla. Sama juttu nyt omillani asuessa, bussilla ja pyörällä. Vanhemmilla on ollut auto siitä asti kun olin 14, se on isän työmatkoihin ja muuten sitä ei käytetä. Korttia mulla ei ole, koska ei ole varaa maksaa sitä itse ja isä kielsi sitä hommaamasta muutenkin, kun mitä minä sillä ikinä tekisin ja kortti on nuorella ihan turha. En ole myöskään käynyt muissa kaupungeissa kuin Helsingissä ja Tallinnassa vanhempien kanssa, aina jos mietin lähtöä vanhemmat torppaa sen ajatuksen, että ei semmoisiin turhuuksiin kannata tuhlata ja enhän mä edes osaa matkustaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ollut minäkään. Ikää 22 ja asun Oulussa. Keskustaan aina bussilla, kouluun ja kauppaan kävellen ja lääkäriin bussilla. Sama juttu nyt omillani asuessa, bussilla ja pyörällä. Vanhemmilla on ollut auto siitä asti kun olin 14, se on isän työmatkoihin ja muuten sitä ei käytetä. Korttia mulla ei ole, koska ei ole varaa maksaa sitä itse ja isä kielsi sitä hommaamasta muutenkin, kun mitä minä sillä ikinä tekisin ja kortti on nuorella ihan turha. En ole myöskään käynyt muissa kaupungeissa kuin Helsingissä ja Tallinnassa vanhempien kanssa, aina jos mietin lähtöä vanhemmat torppaa sen ajatuksen, että ei semmoisiin turhuuksiin kannata tuhlata ja enhän mä edes osaa matkustaa

Sulla on hirveät vanhemmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli paha mieli. Melkoiset vanhemmat sulla. Suosittelen katkaisemaan napanuoran ja elämään omaa elämää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat