Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä liian usein täällä käyvä! Tunnetko olevasi muutenkin elämässä taipuvainen addiktiiviseen käyttäytymiseen?

Vierailija
25.08.2017 |

Käytätkö esim. päihteitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on liian usein? Onko se sinun mielestäsi liian usein vaiko tieteellisen määritelmän mukaan liian usein? Mitä sinä itse täällä teet?

Tämä on keskustelupalsta. Jotkut käyvät täällä  useammin kuin toiset. Siinä ei ole mitään pahaa ellei se ala vaikuttaa mielenterveyteen niin  että kuvittelee yhden kirjoittajan spämmäävän tänne kaiken materiaalin.

Niitäkin on täällä nähty

yt, kanssapalstailija

Vierailija
2/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin myöntää että mulla on vähän addiktiivinen luonne.

Aikaisemmin on ollut esim tietokonepeliriippuvuutta. Välillä jopa liikuntaan.

Mihinkään päihteisiin ei koskaan, en edes ymmärrä miten niihin voisi jäädä koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen neuroottinen ja toistan helposti kerran aloittamiani tekemisiä. Tämän takia en juurikaan uskalla tupakoida tai juoda alkoholia.

Vierailija
4/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain nettiaddikti tällä hetkellä. Päihdeaddikti taas en ole. Olen myös tällä hetkellä yksinäinen, palstailu johtuu siitä.

Mutta kyllä luonteessani on jotain tuollaista. Esimerkiksi työjutut voivat vallata kaikki ajatukset niin etten pääse niiltä rauhaan.

Vierailija
5/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni addikti. Päihteitä en käytä, okei alkoholia ehkä 2-5 kertaa vuodessa. Minulla ei ole mitään kummempia pakkotoimia. Täällä käyn kun on tylsää. Tykkään antaa neuvoja ihmisille jos minulla mahdollisesti on vastaus jonkun kysymykseen tai ongelmaa. Ajanvietettä tämä on. 

Vierailija
6/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mutta päihteistä en ole koskaan erityisemmin innostunut. Sokerikoukussa myönnän olevani jossain määrin (ihan hoikka silti olen), ehkä nettikoukussa myös. 

Vierailija
7/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oikein ärsyttää palstailla, mutta en oikein keksi mitään muutakaan.

Vierailija
8/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen addikti.

Ensimmainen addiktio oli lapsena peukalon imeminen. Jotain 4 tai 5 veenä koin olevani siihen liian iso, mutta en pystynyt lopettamaan, joten imin peukaloa salaa. Lopetin kokonaan vasta 7 veenä, kun aloitin peruskoulun. Oli vaikea lopettaa.

Teininä jäin koukkuun kahviin, sitten nettiin. Tämä silloin, kun netti oli niin uusi juttu, ettei termiä nettiriippuvuus vielä tunnettu. Olin myös opiskelunarkomaani, teiniversio työnarkomaniasta.

Sittemmin olen ollut koukussa alkoholiin, tupakkaan, työntekoon, peleihin (ei uhkapeleihin, onneksi!) ja puhelimeen.

Juu. Tunnustan olevani taipuvainen kaikenlaisiin addiktioihin.

Vierailija
9/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti addiktoituva. Muutamia esimerkkejä: tavaroiden etsiminen ja tarkistelu, netissä notkuminen, musiikin kuuntelu, samojen ajatuksien toistaminen, hiusten sukiminen, makeanhimo yms.

Vierailija
10/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kohta lopetan palstailun, tai sitten en 😠

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän