Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet jos sinua ei uskota?

Vierailija
25.08.2017 |

Alkanu ottaa päähän yks henkilö joka ei voi uskoo etten juo enkä käy ollenkaa kapakassa enkä baareis enkä osta sidukkaa kotiin. Tää vaa jaksaa paahtaa mulle alkkiksen osaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän asian sikseen. Hänen murheensa, jos on typerä.

Vierailija
2/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen jalkaa ja kiukkuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen nipistää suunsa kiinni ja kävele pois. Sulje se ovi lopullisesti perässäsi, älä enää pidä mitään yhteyttä siihen.

Vierailija
4/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmistä tyhmänä. Pääsen kuitenkin kuittaamaan takas kun homma menee pieleen kun mua ei kuunneltu.

Kai sä kysyit siltä tutulta onko sen oma alkoholisoituminen jo niin pitkällä että  kuvittelee kaikkien ryyppäävän kuin hän itse?

Vierailija
5/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin vakuuttaa henkilölle, että puhun totta, nykyään en enää vaivaudu. Monet ihmiset uskovat, mitä haluvat ja tosiasioilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yleensä nämä ihmiset ovat nykyään entisiä ystäviä, kavereita yms, koska en kaipaa lähipiiriini ihmisiä, jotka eivät usko, mitä sanon. Jos kysymyksessä on esim. työkaveri, vältän heidän seuraansa ja keskustelua heidän kanssaan. Muut työyhteisön ihmiset kyllä näkevät yleensä, millainen todellisuudessa olen ja viis veissavat, jos joku esim. alkoholistiksi syyttelee.

Vierailija
6/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset luulottelijat on vähemmän älykkäitä eikä niille voi mitään. Osaavat keskustella pällisin puolin mutta kuitenkin typeryksiä. Vielä typryyteen aimo annos ilkeyttä.

Vierailija
7/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala selvittämään mitään omaa asiaani ihmisen kanssa josta näen epäluulon. Se on niin ahdistavaa enkä todellakaan alennu siihen. Luulkoot mitä luulee, ei vaikuta elämääni.

Vierailija
8/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En edes kuuntele typeryyksiä.

Vierailija
9/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan ja paloittelen ruumiin.

-P. Madsen

Vierailija
10/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala selvittämään mitään omaa asiaani ihmisen kanssa josta näen epäluulon. Se on niin ahdistavaa enkä todellakaan alennu siihen. Luulkoot mitä luulee, ei vaikuta elämääni.

Komppaan tätä. Et ole mitenkään tilivelvollinen tälle henkilölle alkoholittomuudestasi tai sen syistä. Hänen uskonsa ei vaikuta lainkaan siihen, mikä on totta ja mikä ei. On hänen oma ongelmansa, jos ei usko.

Ymmärrän kyllä ärsytyksesi, on aina ärsyttävää kun joku luulee tietävänsä sinua paremmin mitä elämässäsi tapahtuu/millainen olet. Ottaisin itse varmaan ennen pitkää etäisyyttä tuollaiseen alkkis-jankkaajaan.