Mitä ajattelisit tässä tilanteessa?
Avioliittomme on kestänyt jo pari vuosikymmentä. Perheessä on kolme kouluikäistä lasta. Mieheni viettää enemmän aikaa miespuolisen ystävänsä kanssa kuin minun eli vaimonsa. Kaverukset ovat paljon arkipäivisin yhteyksissä ja luulen heidän näkevän tapaavan toisiaan lähes päivittäin. Lisäksi he tekevät vuodessa useita jopa kolmen päivän reissuja yhdessä. Tänä vuonna näitä kolmen päivän reissuja on ollut kolme ja lisäksi kahden päivän reissuja useita.
Perheenä emme vietä juurikaan aikaa yhdessä ja meillä vanhemmilla ei ole ollut yhteistä aikaa ollenkaan. Mieheni tekee käytännössä kahta työtä, eli hän on yrittäjä ja lisäksi palkansaaja. Aikaa tälle "miesystävälle" tuntuu löytyvän.
Itse olen alkanut jo epäilemään, onko mieheni jopa rakastanut tähän kaveriinsa. Olen harkinnut avioeroa asian johdosta.
Onko joku muu vastaavan laisessa tilanteessa?
Kommentit (12)
Kysyin, onko hän rakastunut. Vaikutti hämmentyneeltä ja kertoi heidän olevan yhteistyökumppaneita.
AP
Sano että sinun silmiisi vaikuttaa poikarakkaudelta, onko miehellä jotain tunnustettavaa?
Epäilen, että mieheni on voisi olla rakastunut. Vastapuolesta on osaa sanoa, koska en tunne häntä tai hänen perhetilannetta niin hyvin.
Kun aloimme seurustella huomasin miehessäni homomaisia piirteitä. En ole ollut koskaan aiemmin hänestä mustasukkainen naisten suhteen, koska ei ole ollut aihetta. Havahduin nyt tähän uuteen ajatukseen äskettäin ja mielessä pyörii tämä painostava ajatus.
ap
Plääh.. miehes vaa ukoontunu ja tottunu suhun. Sä passaat ja ootat.
Mieheni on menevää sorttia. Kivahan se on, että on tuollainen sydänystävä. Itselläni ei ole aikaa, haluja tai resursseja tuollaiseen menoon. Haluaisin kyllä miestäni useammin nähdä.....ja syventää nyt parisuhdettamme kun lapsetkin on jo teini-iässä.
Hullua olla nyt olla mustasukkainen miehestä...ja mielikuvituskin alkaa laukata.
ap
Lasten ollessa pieniä oli jopa kiva, kun mies oli poissa ja sain olla rauhassa. Mutta nyt tilanne on muuttunut ja olen havahtunut tilanteeseen, että olemme kohta kaksin. Pitäisi varmaan alkaa lämmittelemään ja keksimään yhteistä tekemistä. Seksiä meillä on aina ollut mukavasti...niissä merkeissä siis olemme tavanneet toisiamme.
Vähän kyllä vaikuttaa suhteelta. Kysy?