Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono ihminen kun haluan itselleni varatun miehen?

Vierailija
25.08.2017 |

Korostan heti alkuun että minä en ole suhteessa varattuun mieheen mutta ihastunut kyllä yhteen sellaiseen. Jos voisin vikittelisin hänet vaikka vain yhden yön suhteeseen, en tarvitse miestä, ketään miestä, parisuhteeseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Ehdotan sinulle prostituutiota, niin ns. tutustut todella moniin varattuihin miehiin.

Vierailija
2/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään, sinä et ole varattu, joten olet vastuussa vain itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
4/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, vaan olet hieno ihminen.

Vierailija
5/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Ehdotan sinulle prostituutiota, niin ns. tutustut todella moniin varattuihin miehiin.

Miten olen huonompi ihmisenä? En usko että tunne elämää voi ohjata ja en ymmärrä miksi minun pitää olla onneton ehkä lopun ikääni vain siksi että jotkut pitäisivät minua huonona?

Vierailija
6/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Miten olen huonompi ihmisenä? En usko että tunne elämää voi ohjata ja en ymmärrä miksi minun pitää olla onneton ehkä lopun ikääni vain siksi että jotkut pitäisivät minua huonona?

No ei se ihastuminen nyt tee kenestäkään huonoa, mutta se että vikittelee "yhden yön suhteeseen" kyllä tekee.

Sitäpaitsi voin melko varmaksi sanoa että se yksi yö ei kyllä susta tekisi onnellista, päinvastoin, kun kuitenkin alkaisit haikailla lisää.

Vierailija
7/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet heikko ihminen ja siksi huono. Kohta olet varatun lieassa.Mietit miestä koko ajan ja kuvittelet että hänkin sua. Mies viettää kuitenkin mukavaa elämää kotona ja rakastelee vaimoaan. Sinä tuot mukavaa vaihtelua ja aauman kehittää mielikuvitusta, kun sulle satuillee ummet ja lemmet :D

Vierailija
8/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

No ei se ihastuminen nyt tee kenestäkään huonoa, mutta se että vikittelee "yhden yön suhteeseen" kyllä tekee.

Sitäpaitsi voin melko varmaksi sanoa että se yksi yö ei kyllä susta tekisi onnellista, päinvastoin, kun kuitenkin alkaisit haikailla lisää.

No sillähän ei olisi asian kannalta väliä haikailenko vai ei. Yksikin yö niin mies on kuitenkin pettänyt puolisoaan ja sehän juuri tekee minusta sen huonon ihmisen?

Vierailija
9/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään, sinä et ole varattu, joten olet vastuussa vain itsellesi.

Narsistisen ihmisen empatiakyvyn puutetta.

Vierailija
10/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, kannattaa varata ammattiauttajalle aika. *****

Vierailija
11/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, mutta jos "yrität" varattua niin ainakin käyttäydyt moraalittomasti ja huonosti.

Tunteilleen ei paljoa voi, mutta käyttäytymiselle kyllä.

Vierailija
12/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan komeita ja hyväkroppaisia ukkomiehiä on hyvin tarjolla. He ovat usein innostuneita nauttimaan niin ikään hyväkroppaisen ja kauniin, ulkonäkönsä panostavan naisen kanssa, koska kotona voi olla päinvastainen rouva, joka on luonteeltaan lisäksi nalkuttava ankeuttaja.

N35

Vierailija
13/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono, se pettävä osapuoli on aina paska.

Vierailija
14/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

No jos ei sinua kiinnosta pitävätkö ihmiset sinua huonona vai eivät, niin mikä oli tämän aloituksen pointti?

Vierailija
15/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuolla perusteella, vaan looginen ja järkevä

Vierailija
16/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Um, olet.

Valoisa puoli asiassa on, että jos onnistut nappaamaan hänet, et olekaan saanut enää haaviisi haluttavaa varattua miestä vaan heikkoluonteisen pettäjän joka nyt ei kellekään itseään kunnioittavalle naiselle kelpaisi.

Vierailija
17/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhtä aine ja pinnallinen kuin kaikki muutkin naiset.

Vierailija
18/18 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu nusutella miestä, jolla on toisen naisen hajut kellissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi