Sisaruksille eri sukunimet?
Onnistuuko jos isä tunnustaa isyytensä? Mies ei halua antaa ulkomaalaisen omasta mielestään arvokkaan suvun nimeä tytöille jotka sen vaihtavat. Pojalla on jo isänsä nimi, tytöille tulee nyt sitten kai minun nimeni automaattisesti ellei toisin sovita? Mutta lain mukaan sisaruksilla ei saisi olla eri nimiä? Miten onnistuu?
Kommentit (11)
Ei onnistu. Ja sä voit taas ottaa sen pillerisi, tai ota kaks varalta.
Jahas, Alballa alkoi keulia taas. Milloin sä lopetat nämä luokattoman huonot jutut?
Ihan samahan se sitten on, mikä nimi niillä tytöillä on kun ne sen kuitenkin vaihtaa? Toisaalta olisihan se äärettömän noloa, jos tyttö ehtisi vaikkapa neljänkympin ikään, sillä olisi yhä isänsä nimi ja sen äpäräpennutkin kantaisi tätä arvokasta nimeä...
-ttu tätä tasoa taas.
(Ihan tavallinen Korhonen olen, mutta just tässä tilanteessa - naimisiin en ole edes halunnut)
Toivottavasti tämä on provo. Kuka hankkii lapsia tuollaisen naistenvihaajan kanssa? Seuraavaksi se vaatii, että tyttölapset annetaan pois ja vaan pojat pidetään.
Kaikki naiset eivät ole aivottomia lampaita ja vaihda sukunimeään. Minä en ole vaihtanut enkä tule vaihtamaan, vaikka nimeni on tavallinen ja monen mielestä varmaan tylsä. Miehen nimi suomalaiseen korvaan kaunis ulkomaalainen.
Annatte nimen lapselle ennenkuin teette isyyden tunnustuksen. Siten onnistuu
Jos sinäkään et vaihtanut nimeäsi, niin miksi mies uskoo, että tyttäresi tekisivät niin? Eivätkö he tulekaan äitiinsä?
Ja moni lankesi tähän trollaukseen...
Koska on perjantai, vastaavalla teemalla niitä tulee vielä monta.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se oli provo, ilmiselvä sellainen. Joskus niihin kuitenkin haluaa vastata, syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se oli provo, ilmiselvä sellainen. Joskus niihin kuitenkin haluaa vastata, syystä tai toisesta.
Tykkään vääntää tämmöisistä typeryyksistä asiaa, koska on perjantai ja saa jo tissutella. Kännissä ja läpällä ei jaksa kovin laadukasta filosofiaa.
Nimim. ruokinpa trollia
Ei onnistu kuin siten, että isä kieltää isyytensä. Toisaalta isälle voi kertoa, että nykyisin jo yli 8% miehistä vaihtaa sukunimensä mennessään naimisiin.