Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko penistä puristaa liikaa?

Nainen39
25.08.2017 |

Pitipä nyt tästäkin aloittaa keskustelu, kun en äkkiseltään löytänyt googlettamalla tähän vastausta. Olen jonkun aikaa ollut seksisuhteessa (pitkästä aikaa) uuden miehen kanssa ja melko varhaisessa vaiheessa huomattiin, että lantionpohjan lihakseni tai mikä vaan, puristaa miehen penistä hurjan voimakkaasti...varsinkin itseni alkaessa hissukseen lämmetä. Puristus on niin voimakasta, että mies kokee peniksensä menevän "lyttyyn" sisälläni, vaikka hänellä on siis ihan kunnon erektio. Tämän takia pitää pitää lyhyt tuumaustauko ja aloittaa vähän ikään kuin alusta taas, koska peniksestä on puristettu kaikki into pois.

Onko jotain mitä voisin tehdä toisin? Käytetään liukkaria juuri tämän ahtauden & puristamisen takia, enkä missään nimessä kiristele lihaksiani tiedostaen, kiihottuessani tämä kaikki tapahtuu ihan pillun omilla ehdoilla : ( Harmittaa vain jos seksisuhde tyssää sen takia, että omat (tahattomat) lihakseni vievät voiton miehen peniksestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus treffannut kaltaistasi tosi tiukkaa, mutta ei yhdyntä mikään ongelma ole ollut muutamaa asentoa lukuunottamatta, joissa en vain onnistunut pääsemään sisään. Itse asiassa oikein kiva rakasteltava. Mitä voisit tehdä toisin? Ei aavistustakaan, ellet itse jotenkin osaa olla puristamatta.

Vierailija
2/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ensin naiselle sormin tai suuseksillä tai sekä että. Ja sitten vasta yhdyntään niin pimpsa on vastaanottavaisempi. Tahatonta jännitystähän se usein on. Vrt erektion lopahtaminen juuri aktin alkaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vähentää puristamista, koska se on jotain tahatonta, mitä kroppa tekee ihan omatoimisesti...taitaa mun pimpillä olla oma tahtotila, kuten monien miesten peniksellä :D

En myöskään jännitä tilannetta, enemmänkin olen melkoisen kiihottunut ja monta kertaa laukeamisen rajoilla (kunnes lopulta aina laukean), tämä lienee lisäävän puristusta entisestään.

Niin ja yksi lapsikin on tuotu maailmaan alakautta eli sen uskomuksen, että kaikki synnyttäneet olisi ei-synnyttäneitä löysempiä, voi heittää tässä ja nyt romukoppaan.

Vierailija
4/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla emätin jopa krampin omaisesti supistaa kiihottuneisuudesta huolimatta ja ihan siinä määrin että sisään ei tahdo mahtua. Sillä on joku hieno nimikin ja on siis tahatonta lihastenjännittämistä. Kysäiseppäs gyneltä neuvoa tai osaavalta seksuaaliterapeutilta kuinka edetä tilanteen helpottamiseksi.

Vierailija
5/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
6/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lihasvoimin ainaakaan voi liikaa puristaa, ehkä ruuvipenkissä

Vierailija
7/10 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla on tuollainen oravapillu. Parasta nautintoa maailmassa. Rakastan tuota armotonta puristusta kalun ympärillä. Ei sen parempaa nautintoa olekaan. Ihmettelen, jos miehen kalu ei kestä puristelua. Itsellä ainakin silloin iso,paksu ja kivikova, pelkkää betonia. Kestää kovaakin käyttöä, mutta toki tuollaisen orkun jälkeen on kuin vedetty mankelin läpi. En ole valittanut.

Vierailija
8/10 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oli seksiä, mies vaan huohotteli kuinka tiukka olen ja hän tulikin tosi nopeasti. En edes ehtinyt saada orgasmia. Olen masturboinut päivittäin, saanut voimakkaita orgasmeja, ja kyllä se pimpsa puristaa tosi lujaa vibraa nykyään.  Kahden viikon päästä on seksitreffit, toivottavasti tuosta tiukkuudesta ei tule ongelmaa...

Vierailija
9/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vierailija 8, pyysin tähän nimenomaan komnentteja miehiltä...tähän hätään jonkun toisen naisen pillun kuviot ei kiinnosta.

Mies siis kyllä tykkää erittäin kovasti tiukasta ja puristavasta pillustani, mutta välillä puristelu vaan vie voiton miehestä. Ehkä ajan kanssa hän tottuu minuun paremmin, nyt oltu yhdessä vasta muutama kk. Miehen orgasmit ovat kyllä rajuja eli jotain hyvääkin varmasti tapahtuu.

Vierailija
10/10 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Nainen38...nuorennuin näköjään tässä jo vuodella : )))) Sitä se kunnon pano kait teettää.

Ap.