Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue on lähimpänä minun arvojani?

MrPrkl
25.08.2017 |

Arvoihin kuuluu:

-Järkevä maahanmuutto/pakolaispolitiikkaa: Määrät joita tällä hetkellä otamme eivät ole kestävät ja määrät kuinka paljon täällä on, on korjattava. Jos saa kielteisen päätöksen niin joko käänytys takaisin kotimaahan tai jonnekin säilöön josta hänet sitten lähetettäisiin. Paperitomille automaattinen käännös takaisin. Mitä tavallisiin maahanmuuttajiin tulee niin ei ongelmia niin kauan kun pystyy elämään kuin normaali kansallinen (käymään töissä, opiskella, maksaa verot, jne). Vakavista rikoksista kartoitus ellei ole Suomen kansalaisuutta.

-Lievempää verotusta: Minun mielestäni ainakin köyhimiltä ja keskituloisilta pitäisi laskea verotusta. Mielestäni rikaat maksaa jo tarpeeksi. Poistaisin myös mm. muutamia turhia veroja kuten ajoneuvoveron.

-Eroon ainakin eurosta ja ei Natoon: EU ero olisi jotenkuten hankala, mutta silti harkittava. EU on tuonnut paljon hyvää, mutta samalla paljon pahaa. Samalla on pientä toivoa, että EU:sta saataisiin järkevämpiä päätöksiä.
Ero eurosta olisi ainakin ensimmäinen askel parempaan. Uskon, että talous lähtisi parempaan suuntaan kun meillä olisi oma valuutta.
En haluaisi Suomea Natoon koska 1: Suomen puolustusvoimiin voidaan satsata ja 2: Se kylmentäisi Venäjä suhteita ja haluaisin edes pysyä heidän kanssaan diplomaatisesti hyvissä väleissä.

- Ei kaikille ääripäille: Vihaan sekä rasisteja ja natseja yhtä paljon kuin suvakkeja, SJW:tä ja kommareita.

-Ympäristön otettava vakavasti: Kannatan luonnonsuojelussa, ilmastonmuutoksesta, jne. vihertäviä arvoja. Kannatan kumminkin ydinvoimaa jos sitä tarkkaillaan TODELLA huolellisesti.

-Kyllä homoliitoille: Näen ne ihmisoikeutena, että kaksi toisiinsa rakastavaa ihmistä saa mennä keskenään naimisiin. Se ei ole mitenkään minulta pois.

Tässä olisi ainakin muutamia minun ajatuksiani. Miltä kuulostaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehtaa persulta :)

Vierailija
2/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ehtaa persulta :)

Persut on täynnä rasisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että perustat puolueen. Sen verta paljon mielipiteet vaihtelee että väkisin pitäisi kaikista puolueista tinkimään.

Vierailija
4/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selva persu

Vierailija
5/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä sinun täytyy äänestää sellaisia puolueita vastaan jotka eivät ole ajaneet näitä sinulle tärkeitä asioita. Eivät ne tule tekemään mitään jatkossakaan ennen kuin on pakko eli kannatus romahtaa.

Vierailija
6/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet lähimpänä Kepun puutarhasiipeä.

Vierailija
7/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraattipuolue kenties?

Vierailija
8/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle ole puoluetta. Muuten olisin sanonut että vihreät koska ei nuo maahanmuutto näkemyksesi mitenkän erikoisia ole, mutta EU ero ja Nato menevät niin pahasti metsään että ei sovi.  Olet persu ja vihreä samassa paketissa.

Vierailija
9/9 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Meille ei ole puoluetta. Olen tässä jonkun aikaa jo ihmetellyt, mitä puoluetta nykyisin äänestää "vanhan liiton vassarit", jotka eivät kannata mokutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi