Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja, työkaveri, haukkuu muita työntekijöitä ja puhuu muitakin työasioita ulkopuolisille. Mitä tehdä?

Vierailija
25.08.2017 |

Vai eikö mitään? Onko vain huonoa käytöstä ja kertoo omasta pahasta mielestään vai pitääkö ilmoittaa johonkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa asioita ylös ja hanki todisteita jos mahdollista ja vie asia eteenpäin.

Vierailija
2/5 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla yleistä tuo. Ja joudut kiusatuksi jos kerrot eteenpäin. Mutta nuo työasiat on sellaisia ettei niitä saa levitellä. Esimiehelle voit sanoa mikäli olet satavarma että salassapitovelvollisuutta rikotaan. Henkilökohtaiset asiat jokainen hoitaa itse. Älä lähde mukaan haukkumisiin. Jos sinua haukutaan niin jälleen esimies voi puuttua jos itse ei onnistu. Tosin nuo esimiehet on usein aika onnettomia hissukoita.

Tota se ala on. Päivääkään en ole katunut että jäin pois. Tsemppiä teille jotka tuota jaksatte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko asiakkaiden asioita siten että asiakkaat ovat tunnistettavissa tai pääteltävissä puheista? Jos kyllä, niin ehdottomasti ilmoitus esimiehelle.

Paskan puhuminen työkavereista voidaan laskea työpaikkakiusaamiseksi, siitä voi myös kertoa esimiehelle.

Vierailija
4/5 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuuko hän töissä seläntakana muita. Vai haukkuuko muita työntekijöitä vain esim sukulaisille ja kavereille. Jälkimäinen nyt menee siinä rajalla. Varsinkin jos ei käytä nimiä. Se kyllä ei ole soveltuvaa että hoitaja kertoo potilaista niin että ne on tunnistettavissa. Mutta jos yleisesti esim valittaa miten ihmiset ei jaksa odottaa vuoroaan yms yleistä purnausta työstään, niin se on sallittua

Vierailija
5/5 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukkuu muita töissä selän takana, on aika raukka ja itse epävarma työssään. Paikkaa omia vajeitaan toimimalla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän