Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahoinvointi, mahakipu, ilmavaivat...

vilijonkkatyttö
24.08.2017 |

Onko kenelläkään samanlaisia oireilua: Eli pahoinvointia, lisääntyneet pahanhajuiset ilmavaivat, kova ylävatsakipu-kouristukset ajoittain ja kouristuskohtauksen jälk.maha sekaisin.närästysoireilun tyyppistä muutenkin. Kävin jo lääkärissä ja kokeilen nyt pari viikkoa mahahapposalpaaja kuuria ja litalginia sain kouristuksiin. Eipä ole nyt viikon aikana ainakaan auttanut. Lähete on jo ultraankin valmiina, epäilynä myös sappikivet. Eli jos kuuri ei nyt auta niin sitten lisätutkimuksiin taas. Onko kellään samanlaista oireilua ja mihinkä tulokseen olette tulleet taudista tai syystä? tosi inhottava vaiva, varsinkin kun ikinä ei ole ollut vastaavaa ja on voinyt syödä mitä vaan. Nyt tuntuu että on ihan sama mitä syö niin aina jotenkin reagoi, enemmän tai vähemmän.
Tosiaan lääkäriin vielä varmasti menossa mutta jos jo täältä kuulisi muiden kohtalotovereiden juttuja.
Sappikiviä en uskoisi olevan,,en ainakaan ole tyypillinen sappikiville altistuvin ihminen, paitsi että jos raskaus olisi vaikuttanut syntyyn..hmm..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kärsinyt koko elämän ilmavaivoista ja lihakset myös jumittavat herkästi. Lisäksi joku pieni selän väärä asento voi aiheuttaa varmtsakipua.. itseä kyllä harvoin särkee ylävatsaa ja ongelm usein on kyllä kuukautisiin liittyvä kipu.... milloin mikäkin muu hormoni.... toiset ovat vaan herkempiä kuin toiset olen kyllä aina kärsinyt enemmän tai vähemmän vatsakivuista ja nykyään on myös huonovointisuutta jos todella huonosti menee ruokavalion suhteen. Koitan pärjäillä liikunta auttaa lääkärit ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi