Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka pidän kesästä niin on syksyssäkin jtn ihanaa. Joskus ajattelen, että on jopa ihanaa huomata syksyn harmaus ja, että talvi on tulossa

Vierailija
24.08.2017 |

Tänään aamulla klo 7 bussia odotellessa huomasin kuinka ulkona oli kirpakan viileä harmaa syksyinen sää ja mulla päällä vaa huppari.
Huomasin myös, kuinka maassa oli muutamat pudonneet lehdet.

Jotenkin tuokin on samalla kaunista ja ihanaa vaikka ankin karua ja harmaata.
Minusta myös ihanaa huomata, kuin illat ja aamut pimenevät ja alkaa joulun odotus.
Paras kohta talvesta on joulusta uuteen vuoteen. Sen jälkeen alan odottamaan kevättä. En ole ikinä pitänyt tammi ja helmikuuta mitenkään kovin mukavina kuukausina. Sen sijaan maaliskuussa alkaa taas kevään odotus!
Olen huomannut, että minusta parasta on se joulun odotus ja syksyn eteneminen!
Sen jälkeen rupeaa taas toivomaan kesää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa myönteistä luettavaa! Samaa koen eli iltojen pimeys laittaa sytyttämään kynttilöitä ja kirpeät aamut saavat kävelemään nopeammin. Joulun odotus kruunaa syksyn. Kunhan loka-marraskuusta pääsee, ollaan hyvällä mallilla.

Vierailija
2/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Syyspäiväntasauksessa, mikä jo alle kuukauden kuluttua koittaa, on ihanaa se, että päivien lyhenemisvauhti alkaa silloin jo hidastua. Joulussa taas on ihanaa se, että jo ennen sitä alkavat päivät pidentyä, valoisa aika pidentyä ja mennään kohti kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka talvi vietän kuukauden Aasiassa. Tulisi jo nopeasti. :)

Vierailija
4/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän syksystä, varsinkin siitä kun lehdet ovat hetken värikkäitä. Silloin ilmakin on usein sopivan lämpöinen, aurinko paistaa ja on raikasta. Pidän myös niistä sateisista keleistä ja pimeydestä. Lokakuu on paras, marraskuu on jo masentavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi