Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

Nina
24.08.2017 |

Usein kun olen miehen kanssa festareilla ym. mies haluaisi kierrellä siellä yksin. Näin kävi viimeksikin. Meitä oli tuolloin minä, mun kaksi kaveria ja miesystäväni. Välillä käy mielessä, että mies haluaa tarkkailla yksin tarjontaa....

No, tänä nimenomaisena kertana halusimme lähteä välillä (me naiset) pubiin käymään (lämmittelemään), ja mies ei millään halunnut lähteä meidän kanssa vaan halusi jäädä yksin festareille. Kysyin haluaisiko mies et jään hänen kanssa fedtarialyeelke, johon mies "ihan sama".

Tullessamme sitten takaisin löysimme miehen iloisena pyörimästä ympäri festarialuetta, kynä kädessä. Kyllä, kynä kädessä.
Arvauksia siihen miksi mies pyöri alueella kynä kädessä?! Kuulostaa hullulta, tiedän. En kai oo hullu, mutta mieleen juolahti, että jonkun puhelinnumeroa oli kirjoiteltu muistiin...

Mies oli ottanut melko paljon tuona iltana.
Kysyin et miksi pyörii alueella kynä kädessä, johon mies vaan naureskeli kännisen naurua...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, että kuulostaa hullukta kysymykseltä. Välillä musta vaan tuntuu monessakin paikassa, että miesystävä on ns. haku päällä...

Mä en oikein tajua tollasta käytöstä, eivät muiden kaverien miehet noin käyttäydy...

Yöllä sitten jätti meidät vessajonoon ja hävisi jonnekin. Oli sitten kuulemma sopinut kaverinsa kanssa että tapaavat eräässä keskustan väärissä...noinkohan...

Ei asuta yhdessä, mutta juteltiin kyllä myöhemmin yöllä...

Ap

Vierailija
2/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelisin kyllä.

Mutta taitaakin olla nuori kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo edes nuori. Yli nelikymppinen.

Mutta joo, mäkin ihmettelen. Tuli siis vastaan naurussa suin (ensin meitä huomaamatta), kynä kädessä.

Mä en oo vielä järkevää selitystä tuolle keksinyt.

Muutenkin pitkin iltaa tuntui olevan kiinnostunut yksinään pyörimisestä enemmän kuin meidän muiden kanssa olemisesta.

Ap

Vierailija
4/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten just viime viikolla kommentoi miten ärsyttävää sinkkuaikoina oli, jos joku nainen antoi väärän numeron...taisikin viitata tuohon tapahtumaan...

Täytyy kyllä sanoa, että sen verran maistissa mies oli, että jos naisia meinasi iskeä niin tuskin noin kännissä tärppää...

Ap

Vierailija
5/5 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit kavereidesi kanssa ja lähditte pubiin.

Miksi miehen kädessä oleva kynä on suurin ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi