Muita jotka katsoo nyt Twilightit ensi kertaa aikuisena? Mitkä fiilikset?
Pelottaa että tuntuvat hirmu lapsellisilta ja muistot pilaantuu.... :(
Kommentit (8)
Tykkäsin kirjoista ja elokuvistakin ja olin jo kolmikymppinen kun ne ilmestyivät. Luin ekat osat tosin jo ennen hypetystä ja leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyseiset leffat katsonut aikuisena +30v ja tykkäsin. Olenkin aina ollut vampyyri sarjojen ja leffojen fani.
Mut kato jos on nähnyt ne ekan kerran teininä, niin ymmärrätkö että hermostuttaa?
Mä olen nähnyt ne ensi kertaa aikuisena, nyt 16-v pakotti katsomaan :) ajatukset olivat "ei helkkari" , "kamalaa pönötystä" ja "kohta se yhden ilmeen nainen puree huuleensa reiän". Kaikelle on aikansa, voi olla ettei se sielläkään enää toimi samoin. Itsellä vastaava pettymys oli teinivuosien kamala muovailuvahaleikki Evil Dead :)
Mulla on näin aikuisenakin vielä samat ajatukset kuin yläasteellakin elokuvan suhteen. Juoni on ennalta-arvattava, hahmot aikalailla yksiulotteisia, mutta katsoin ensimmäisen elokuvan muutamaan kertaan. Tykkäsin nimittäin hirvittävästi metsistä ja sumusta, joita siinä näytettiin. Niistä tuli vaan niin hyvä olo, että joskus saatoin vain kelata sen kohtaukseen, jossa oli paljon metsää. :D
Onneton, onneton, on-ne-ton.
Naispääosan esittäjä on notkea ja ilmeikäs kuin rautakanki, muut eivät paljoa poikkea, ja juoni on pateettista puppua.
Twilight-leffoilla erotetaan jopa teineistäkin jyvät akanoista eli älykkäät muista. Arvatkaa kummat tykkää...
Mä tykkäsin! Teki jollain tapaa vaikutuksen muhun ja esimerkiksi syksyisin pimeällä saattaa yhtäkkiä tulla jotain fiiliksiä ja muistoja leffoista. Mä harvemmin pidän mistään elokuvista todella. Ehkä olen lapsellinen tai jotain.
Itse olen kyseiset leffat katsonut aikuisena +30v ja tykkäsin. Olenkin aina ollut vampyyri sarjojen ja leffojen fani.