Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö huolestua? :(

24.08.2017 |

Eli mulla on maanantaista saakka välillä sattunut oikealta alavatsasta yksi tietty kohta satunnaisesti, kipu ei ole mitenkään säännöllistä ja on pääosin samassa kohdassa, välillä se on myös ehkä hieman enemmän kyljessä päin.
Tuntuu että varsinkin kun mahassa on ilmaa (eikä ole mahdollisuutta pierasta :D) kipu tulee. Maanantaina kipu oli aika kova ja sattui varsinkin liikkuessa, tein siitä silloin keskustelunkin. Otin silloin vaan särkylääkkeen ja menin nukkumaan ja kipu oli hävinnyt aamulla.

Kipu on nyt jo neljättä päivää ja mietin että pitäisikö sanoa äidille, oon siis vielä alaikäinen ja asun todella syrjässä eikä lääkäriä ole ihan lähellä.

Odotanko huomiseen kun kello on jo noin paljon? Tuntuu että ovulaatiokin oli aikoja sitten, vaikken tarkkaa ovulaatopäivää tiedäkkään...

Kuulostan varmaan vähän avuttomalta, mutta en oikeasti tiedä mitä tehdä ja pelkään että kipu yltyy yhtäkkiä :<

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidillesi, ja huomenna lääkäriin!

Vierailija
2/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano äidillesi, ja huomenna lääkäriin!

Suoraan sanottuna pelkään että joudun käymään gynellä, (koska en ole ollut siellä ikinä) ja selviäisi että mulla on joku kasvain D: vaikka samalla tiedän että kun on oma terveys kyseessä pitäisi toimia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä lisätä, että mulla on joskus talvella ollut samantapaista kipua ja noin viikko sen jälkeen alkoi menkat, mutta silloin kipu kesti vain n. 2 tuntia... luultiin silloin että on umpisuoli kyseessä ja oltiin lähellä soittaa ambulanssi :D pelkään että taas menkat kuitenkin kyseessä ja äiti maksaa turhaan lääkärikäynnistä...

ap

Vierailija
4/4 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa muutkin jotain! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä