Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei tule alatiesynnytyksessä repeämiä jotka olisi pakko tikata kokoon,

Vierailija
09.07.2008 |

ja jumpasta sekä vauvan koosta.

mulla yhdeltä lapselta tikattu, kahdelta ei. ihan ok toi alapää on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuuko se pimpin löystyminen siitä? Tulisiko parempaa jälkeä jos tikattaisiin joka tapauksessa?

Mä en oikeasti tajua miten siitä pimpin löystymisestä tehdään av:lla niin iso numero - itse tarvitsin 15 tikkiä repeämien takia, mutta kyllä ne tikit tehtiin ihan normaalipimpin mittoihin eikä minkään saavin.

Lihaskunnonhan saa kyllä jumppaamalla palautumaan. Vai eivätkö kaikki jumpasta huolimatta saa?

Vierailija
2/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiinko teille tikkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emättimen suuaukko jäi niin väljäksi. Tiukkuutta löytyy, ei pidätysongelmia, mutta ei oo kiva, kun ennen munaa sai asetella, että sai sisään, nykyään vähän kun sinne päin sohasee, niin uppoaa.

Vierailija
4/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti jos on syvä haava, joka jätetään repsottamaan auki.

Varmaan parhaat mahdollisuudet palautua on niillä, jotka eivät repeä, koska vammoitta selvinnyt kudos ja lihakset on aina joustavinta ja vahvinta kudosta. Iso ja syvälle menevä arpi varmasti haittaa lihaksen jäntevyyttä, mutta yleensä sekin on paikallista ja muu osa emättimen lihaksista on normaalia.

Vierailija
5/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinä sitten suosittelet tikkaamaan, jos repeämiä ei ole tullut? tervettä kudosta yhteen vai leikkaamaan niitä haavoja ja sitten tikkaamaan? Vai vetämään pillun suuaukon osittain umpeen? (tuota jälkimmäistä muuten harjoitetaankin, esim joissain afrikkalaisissa kulttuureissa...)

Kaikenlaisia... Phuuh.

Vierailija
6/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain oudolta että täällä puhutaan asiasta niin kuin olisi itsestään selvää että alatiesynnytyksen jälkeen kuljetaan sitten saavimallisen alapään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän