Miten suudellaan
Tämä on nyt hassu kysymys mutta haluan tietää. Miten se siis käytönssä tehdään? On varmasti monia tapoja suudella, mutta jos nyt olisi tilanne että suutelisin miestä, niin suudellaanko niitä huulia vai onko kieli yleensä mukana. Ja miten huulia suudellaan? Pitääkö suudella ylä vai alahuulta? :D naurakaa vain mutta en tosiaan tiedä miten se oikeastaan käy
Kommentit (15)
Minullakaan ei ole kauheasti kokemusta mutta kielisuudelmat ovat kyllä ällöjä
Raotat suutasi ja työnnät kieltäsi hieman ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tiedä, ja olen 26-v.
Usein kuulee, että kyllä sen siinä hetkessä sitten osaa!
Eikö muka ole lainkaan mahdollista, että joku ei osaakaan? Onko tosiaanjoku luonnonlaki, että se tulee joka ikiselle aina luonnostaan?
Niimpä juurikin tätä kuulee että kyllä se luonnostuu. Vaikea kuvitella että se ihan itsestään luonnostuu jos muutenkin vähän hermostuttaa
Huulet vastakkain ja siitä sitten fiiliksen mukaan eteenpäin. Sujuu kyllä luonnostaan. Ei sitä oikein sanallisesti voi kuvailla.
Opetelkaa elokuvista, pussailkaa vaikka pulloa tjtn, mutta hyvä suutelija on myös hyvä antamaan suuseksiä :) t:pussailija
Vierailija kirjoitti:
Ja tekeekö se toinenkin ospauoli niin? Silloinhan kielet vaan törmää:D
Uskokaa pois, että onnistuu ihan luonnostaan. Harjoittelemalla saa sitten tekniikkaa "hiottua". Jo pikkulapset osaavat antaa suukkoja, joten mihin se taito yhtäkkiä aikuisena katoaisi. Muuttaa vain muotoaan tilanteen ja kokemuksen myötä.
Ota korvista kiinni ja työnnä kieli kurkkuun..
Ei vainenkaan, voit ottaa miestä hellästi niskasta kiinni (kyllä - miehetkin pitävät tästä). Sen jälkeen kiusoittele hieman huulillasi (kosteat tuntuvat miellyttäviltä) ylä- ja alahuulta, vaihdellen välillä. Tässä vaiheessa voit työntää hieman voimakkaammin lantiotasi miehen vartaloa kohti ja asettaa toisenkin kätesi (miehen) niskan taakse tai leukaperiin.
Lisää huulien painetta ja tässä vaiheessa voit jo suudella molemmilla huulillasi miehen molempia huulia.
Tehosta läheisyyden tunnetta koskettamalla polvitaipeellasi miehen jalkaa. Anna miehen tehdä aloite kielen käytöstä, tai toki voit hieman kokeilla millaista vastakaikua saat jos teet sen itse. Muista herkkyys myös tässä.
Siitä se lähtee, kukaan ei ole seppä syntyessään :)
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kieltä heti alkumetreillä mukaan ottamaan. Syvemmissä suudelmissa vasta.
Miehenä sain joskus vinkin harjoitella kypsän tomaatin kanssa. Puraiset pienen reiän tomaatin kylkeen. Tomaatin lihaisa pinta vastaa aika hyvin huulia ja voit kokeilla kielen kärjellä tunnustella mitä sisäpuolella on. Muuten #9:n vinkit olivat hyviä (paitsi eka).
Sama. Mua myös kiinnostaisi tietää, miksi ihmiset nauttivat suutelusta. Itse en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ja mikä siinä kuuluu tuntua hyvältä ja millä tavalla. Läheisyys varmaan tuntuu hyvältä sinänsä, mutta voihan sitä vaikka halia pienemmällä vaivalla. Olen yrittänyt suudella miehiä, mutta jotenkin koko toimitus tuntuu lähinnä inhottavalta kuolan vaihtamiselta enkä saa siitä oikein mitään irti. Yleensä jos miehet ovat halunneet pussailla niin toivon vaan, että asiat nopeasti johtavat seksiin, ettei ehdi halut mennä tuon lähmäilyn tuloksena. Varsinkin se inhottaa, että joku yrittää laittaa kieltä suuhuni. Tekee mieli karata koko tilanteesta. Selittäkää nyt urpolle, miksi se on kivaa?
Tälle nykyiselle sanoin sitten, että valitettavasti en vaan tykkää tuosta touhusta ollenkaan. Sellaisia pikku pusuja huulille voin antaa, mutta en vaan yksinkertaisesti pidä isommasta pussailusta enkä halua sitä tehdä. Miehelle se on onneksi ihan ok, tai niin se ainakin väittää. N31
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mua myös kiinnostaisi tietää, miksi ihmiset nauttivat suutelusta. Itse en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ja mikä siinä kuuluu tuntua hyvältä ja millä tavalla. Läheisyys varmaan tuntuu hyvältä sinänsä, mutta voihan sitä vaikka halia pienemmällä vaivalla. Olen yrittänyt suudella miehiä, mutta jotenkin koko toimitus tuntuu lähinnä inhottavalta kuolan vaihtamiselta enkä saa siitä oikein mitään irti. Yleensä jos miehet ovat halunneet pussailla niin toivon vaan, että asiat nopeasti johtavat seksiin, ettei ehdi halut mennä tuon lähmäilyn tuloksena. Varsinkin se inhottaa, että joku yrittää laittaa kieltä suuhuni. Tekee mieli karata koko tilanteesta. Selittäkää nyt urpolle, miksi se on kivaa?
Tälle nykyiselle sanoin sitten, että valitettavasti en vaan tykkää tuosta touhusta ollenkaan. Sellaisia pikku pusuja huulille voin antaa, mutta en vaan yksinkertaisesti pidä isommasta pussailusta enkä halua sitä tehdä. Miehelle se on onneksi ihan ok, tai niin se ainakin väittää. N31
Nämä on näitä "yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta". Kaikki eivät tykkää suutelusta ja se on ihan normaalia. Ei voi väkisin tykätä. Kaikki eivät tykkää seksistäkään ja sekin on ihan normaalia. Jokainen omalla tavallaan ja omilla mieltymyksillään. Niin kauan kuin mieltymykset/inhotukset eivät ole haitaksi muille tai itselle niissä ei ole mitään pahaa.
Jos huulissa on erogeenisia pisteitä niin suutelua vain rakastaa. Ymmärtääkseni yleensä ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa elokuvista, pussailkaa vaikka pulloa tjtn, mutta hyvä suutelija on myös hyvä antamaan suuseksiä :) t:pussailija
Leffoista näkee vain miltä se ulospäin näyttää, itse vain katson ihmetellen että mitähän tuota oikeasti tapahtuu. Leffoissa kun ei näy mitä kielet tekevät.
Ja jollain pullolla tms. harjoittelu ei kerro, mitä suutelussa tapahtuu sen toisen osapuolen tekemänä.
Olen joskus harjoitellut suutelua ainakin sormilla (toinen sormi ylähuulena ja toinen alahuulena). Se ei kyllä tunnu miltään, enkä edelleenkään osaa suudella, eli en tuosta mitenkään viisaammaksi tullut.
Eikä myöskään tullut uskoa siihen, että se oikea suutelukaan olisi kivaa. Ei mitään hajua miltä se tuntuu. Voin kuvitella vain märkyyden/limaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jos huulissa on erogeenisia pisteitä niin suutelua vain rakastaa. Ymmärtääkseni yleensä ihmisillä on.
Voiko sen jotenkin etukäteen selvittää, että onko?
Minäkään en tiedä, ja olen 26-v.
Usein kuulee, että kyllä sen siinä hetkessä sitten osaa!
Eikö muka ole lainkaan mahdollista, että joku ei osaakaan? Onko tosiaanjoku luonnonlaki, että se tulee joka ikiselle aina luonnostaan?