Haluan mukaan lastentekotalkoisiin!
Kommentit (11)
Ennen talkoita munat desinfioidaan!
Voin myös osallistua. Missä nähdään?
T: N. 30v, 168cm / 145kg
Talkootyön idea on se, että siitä ei makseta mitään.
Voin antaa tilinumeron että voit alkaa meidän perheen kuukausilahjoittajaksi että meillä olisi varaa toiseen lapseen.
Mä voin kanssa lähteä mutta iän puolesta siihen tarvitaan jo tymäkät hormonit ja paljon nuorempi mies. Mutta mitäpä sitä ei tekisi isänmaan eteen.
Kirjoitin tänne, että kukaan mies ei ole kelpuuttanut minua ruman ulkonäköni takia lastensa äidiksi, mutta viestini ilmeisesti poistettiin, koska laitoin siinä meiliosoitteeni ap:lle. Pyysin ap:ta ottamaan yhteyttä, jotta tavattaisiin ja alettaisiin tekemään niitä lapsia, ja laittamaan samassa meilissä myös kopion palkkakuitistaan, koska tietenkin minun pitää varmistua, että ap maksaa puolet sen lapsemme elämästä. Harmi ettei tänne voi laittaa meiliosoitteita, ehdin jo ilahtua että ap on olemassa! Kokeillaas jos tämä säilyisi, ota ap yhteyttä minuun pian, meili on haluanlapsia ( ät ) gmail piste com.
Vierailija kirjoitti:
Talkootyön idea on se, että siitä ei makseta mitään.
Näissä talkoissa maksetaan, elatusmaksut. Valtio voisi toki myöntää tähän sellaisen talkookevennyksen jos urotyö on tehty kansakunnan edun nimissä.
Valtio voisi myös miettiä millaisen paniikkifiiliksen kaikilla näillä leikkauksilla aiheuttaa lapsentekoiässä oleville ihmisille. Kun tarvitaan jo muutama loppututkinto tavallisiin työpaikkoihin saati kunnon uraan, on siinä viimeisenä mielessä lapsenteko ennen neljääkymppiä.
Minäkin voin hyvin ottaa meidän lapselle sisaruksen, mutta kun en mielelläni enää raskautuisi, kuka tulisi tekemään meille toisen lapsen mieheni kanssa? Hän tykkää sellaisista pikkutissisistä naisista. Persekin saisi varmaan olla vähän kapeampi kuin omalla muijalla, oletan. Emme tarvitse elareita, ihan pelkkä lapsi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voin hyvin ottaa meidän lapselle sisaruksen, mutta kun en mielelläni enää raskautuisi, kuka tulisi tekemään meille toisen lapsen mieheni kanssa? Hän tykkää sellaisista pikkutissisistä naisista. Persekin saisi varmaan olla vähän kapeampi kuin omalla muijalla, oletan. Emme tarvitse elareita, ihan pelkkä lapsi riittää.
Tulisin muuten, mut mulla on isot tissit. :D
Allekirjoitus unohtui: t. Kilttimies