Tubulaariset rinnat ja "tissimies", pelottaa..
Eli kärsin tubulaarisista rinnoista, kyseessä siis pienet "ketunnokat" joista toinen roikkuu hieman alempana kuin toinen ym. Olen aina hävennyt rintojani ja säästän tällä hetkellä rahaa korjausleikkaukseen. Kuitenkin, olen nyt alkanut tapailla miestä joka on "tissimies" ja oma mielenkiintoni hieman lässähti. Tapanani on aina muutamien tapailukertojen jälkeen vitsillä kysellä onko mies enemmän tissien vai peppujen perään eli ns tissimies vai peppumies, koska tiedän tissimiesten pääsääntöisesti tuijottavan rintojen muotoa ja kokoa. Yleensä olenkin vetänyt puoleeni enemmän pepuista tykkääviä miehiä, mikä on mukavaa koska he eivät tunnu piittaavan rinnoista läheskään niin paljon.
Hieman tyhmän kuuloinen ongelma näin kirjoitettuna, mutta mitä hittoa tässä pitäisi oikein tehdä :D ? Minua jännittää nyt ihan suunnattomasti seksin harrastamiseen siirtyminen koska en kehtaa näyttää rintojani miehelle. Hän vielä laajensi vastaustaan tuohon kysymykseeni että "pitää olla hyvän muotoiset rinnat", koska ei tietenkään liivien läpi voi nähdä että omani eivät sitä ole :/. Pystyykö tissimies hyväksymään tubulaarisetkin rinnat vai ovatko ne vain ällöttävät?
Kommentit (14)
Riippuu miehestä varmasti, minun rinnoista ei ole kukaan poikaystävä ollut kiinnostunut kun ovat melko pienet eikä kovin hyvänmuotoiset, varmasti nämä on jollekin sellaiselle miehelle este jolle ne tissit on tosi tärkeät, samoin kuin miehen eri ruumiinosien koko ja muoto naisille voi olla suhteen este.
Jos et kelpaa sellaisena kuin olet (edes itsellesi) niin ihan turha mitään seksisuhdetta edes viritellä!!!!
No näytä ne kehityshäiriöiset tissisi sille miehelle, niin sillähän se selviää.
Pelkosi kuulostaa tutulta, mutta ehkä oma kertomukseni helpottaa sinua.
Tapasin miehen joka kertoi jo alussa, että on ns. tissimies. Suutuin, koska oletin, että minun ketunkuonot eivät häntä miellyttäisi.
Uskaltauduin näyttämään rinnat miehelle, sillä hän sai minut tuntemaan itseni (ensimmäistä kertaa) hyväksi juuri tällaisena. Hän näytti todella pitävän näkemästään ja on rinnoissani kiinni enemmän kuin kukaan on koskaan ollut. Oikeastaan aina olen saanut kuulla vain haukkuja rinnoistani muilta miehiltä, mutta nykyinen mies on aivan hullaantunut, haluaa kosketella niitä jatkuvasti ja ajattelee niitä jopa silloin kun tekee yksinään tiedät kyllä mitä. Ja tämä on todellakin aivan uskomatonta, mutta totta. Älä siis tee johtopäätöksiä sen perusteella, että mies sanoo olevansa tissimies. Se kun ei todellakaan tarkoita, että rintojen tulisi olla pyöreät ja täyteläiset kokoa 70 H. Oma mieheni ei kuulemma edes välitä isoista rinnoista, minun rintani ovat hänen mielestään täydelliset ja tosi kiihottavat. Minä jopa uskon sen, mikä on aika paljon minulta.
T. 80 A
Ota tubulaarisuus varovasti puheeksi mutta älä näytä rintojasi miehelle. Jos hän välittää sinusta, hän kyllä hyväksyy asian. Tietysti jos mies vaikuttaa kypsymättömältä ja ikävältä ihmiseltä kaikenkaikkiaan (tai jos mitä tahansa varoitusmerkkejä on), älä ota asiaa edes puheeksi vaan unohda koko tapailu.
Toivottavasti menee hyvin.
Voimakkaasti tubulaariset ovat dealbreaker, lievä tubulaarisuus ei haittaa.
Tissimies ei sitoudu kehenkään, jonka rinnat eivät miellytä häntä. Ihan niin kuin kulttuurinainen ei sitoudu mieheen, jonka mielestä taide on turhaa verovarojen tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Ota tubulaarisuus varovasti puheeksi mutta älä näytä rintojasi miehelle. Jos hän välittää sinusta, hän kyllä hyväksyy asian. Tietysti jos mies vaikuttaa kypsymättömältä ja ikävältä ihmiseltä kaikenkaikkiaan (tai jos mitä tahansa varoitusmerkkejä on), älä ota asiaa edes puheeksi vaan unohda koko tapailu.
Höpö höpö. On täysin mahdollista välittää jostakusta ja silti olla hyväksymättä jokin piirre hänessä. -7
eikö saa julkisella korjausta? Näin olen ainakin kuullut?
What. Minulla on tuollaiset tissit, eikä kukaan mies ole niitä koskaan kommentoinut ikävästi, eikä tapailu ole koskaan päättynyt siihen että mies on nähnyt tissini. Moni mies on päinvastoin ollut himokkaana kimpussani paljonkin. En ole itsekään tissejä kellekään koskaan kommentoinut, sellaiset ne ovat, ja siinä se, ei ole hidastanut vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kelpaa sellaisena kuin olet (edes itsellesi) niin ihan turha mitään seksisuhdetta edes viritellä!!!!
Olen samaa mieltä tästä. Et todennäköisesti edes nauttisi seksistä. Miksi kiusaat itseäsi?
Hanki ensin ne implantit, ja deittaile vasta sitten, jos asia vaivaa sinua noin kovin.
🇺🇦🇮🇱
Nyt tarvitaan kuva nähtäväksi,jos et omia halua laittaa jakoon etsi netistä vastaavat ja mikä vika ketunnokissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. On täysin mahdollista välittää jostakusta ja silti olla hyväksymättä jokin piirre hänessä. -7
Sitten ei varmaan kannata aloittaa parisuhdetta.
Etkö pääse julkiselle leikkaukseen?