Palkkaa käteen 1700€/kk, onko huono? Täysi työaika, kaksivuorotyö
Kommentit (18)
Se vähän riippuu iästä, koulutuksesta, jne.
Vähän kehno palkka, mutta kyllä tuolla toimeen tulee.
Onko veroprosentti laskettu oikeaksi? Et sanonut mitään veroprosentista, sehän voi olla vaikka 40.
Ei hyvä, mutta kyllä sillä itsensä, ei muita, elättää vaatimattomasti. Oma palkkani 1800€/kk, netto. Vaatimatonta pikku elämää elää.
Vierailija kirjoitti:
Onko veroprosentti laskettu oikeaksi? Et sanonut mitään veroprosentista, sehän voi olla vaikka 40.
Veroprosentti on laskettu oikein (16%) ja sillä menen koko vuoden). Ei tule mätkyjä, jään ehkä satasen kaks saamapuolelle, mutten paljon.
ap
Jos se riittää sulle elämiseen, hyvä. Jos ei riitä. huono.
Brutto 2750 eur/kk, netto 2100 eur/kk. PK- suedulla ei paljoa juhlita. Onneksi ei ole tullut tyhmyyksissään hankittua lapsia.
Sehän riippuu työtehtävästä ja koulutuksestasi. Ei se mikään huippupalkka ole, mutta kyllä sillä hyvin tulee toimeen kun pitää kulunsa kohtuullisina.
Mulla on brutto 1710€/kk + lisät, olen ihan tyytyyväinen kun työ on niin helppoa ja rentoa, nytkin olen töissä :D en nyt loppuelämää näillä ansioilla haluaisi olla mutta kyllä tällä tulee ihan hyvin toimeen perheettömänä ja velattomama
N.3000e brutto ja vajaa 2000e netto. Kädestä suuhun, mutta pärjäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veroprosentti on laskettu oikein (16%) ja sillä menen koko vuoden). Ei tule mätkyjä, jään ehkä satasen kaks saamapuolelle, mutten paljon.
ap
Mitä TES:iä työpaikalla noudatetaan? Onko siinä ikälisiä? Oletko vasta urasi alussa vai tehnyt työtä 30 vuotta? Jos olet vasta aloittanut työpaikassa, niin eihän tuo huono ole. Tosin, jos tehtävä vaatii yliopistotutkinnon, niin silloin palkka on melko pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, mutta kyllä sillä itsensä, ei muita, elättää vaatimattomasti. Oma palkkani 1800€/kk, netto. Vaatimatonta pikku elämää elää.
Menoja pienemmäksi. Mä elätin 1600 netolla myös lapseni ja mieheni jälkimmäisen sairastuttua ja pudottua pysyvästi työelämästä. Aina oli ruokaa kaapissa ja laskut maksettu.
Nyt tuosta jää tonni joka kuukausi, velat on maksettu, lapsi kasvatettu ja roinaa nurkat täynnä.
Yks lysti mikä on koulutus.. Luuletteko te, että pyydän vähemmän, jos mulla ei ole koulutusta? Työtehtävä on olennaisempi asia, paitsi jos koulutus on jotain mitä pitää jatkaa vielä työvuosinakin, niin sitten se on hyvä ottaa huomioon, ettei jää tappiolle muihin verrattuna.
Monet myös saa sen minkä saa, ei siinäkään koulutuksella saa palkkaa nousemaan.
AP: Jos se riittää sulle ok, mutta ei todellakaan mikään hyvä palkka.
No luulis, että toimeen tulet. En tiedä, millaiset palkat pitäisi olla.. itse toimistosihteeri ja alalla brutto noin 2000 egeä, miinus verot.
olin just pätkähommassa, johon koulutusvaatimuksena tohtori. 80% työaika, käteen jäi kuukaudessa 1900e. Hyvin tultiin toimeen ja lyhennettiin asuntolainaa.
Hyvähän tuo on. Itsellä sama, mutta 3-vuorosta saatuna. Veroprosentti jotain 20 ja "uraa" takana 20 vuotta.
Itse teen aamuvuoroa 1200e kuukausipalkalla. Kyllähän se aika pieni on, ei mitään mahdollisuuksia selvitä, jos tulee joku kriisitilanne.
On. Itsellä saman verran.