Tuleeko Me Naiset lehti teille aamujakeluna vai päiväjakeluna?
ennen tuli kaikki postit aina päivällä tai iltapäivällä, mutta me naiset lehti on jostain syystä jo aamulla laatikossa ollut nyt ne pari kertaa kun on tullut ja laskukin oli aamusta jo laatikossa. onko noilla joku muu jako kuin tavallinen posti? tänään esim. oli sanomalehden kanssa jo aamusta laatikossa ilman mitään nimi ja osoitetietoja ja muu posti vasta tunteja myöhemmin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei tule.
ok kiitos vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule.
ok kiitos vastauksesta.
Ole hyvä.
Joku on aiemminkin kysynyt täällä jotain Me Naisista! Miten voi olla niin tärkeää?
Meilläpäin Alma Median paino- ja jakeluyksikkö jakaa nykyisin sanomalehtien ohella myös kirjepostia ja aikakauslehtiä, mm. juuri Me Naiset.
Ainakin meillä Turussa tulee jo aamulla, ilmeisesti on samassa jakelussa kuin Turun Sanomat (jota meille ei tule). Myös Soneran kirjeet jaetaan jo aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Joku on aiemminkin kysynyt täällä jotain Me Naisista! Miten voi olla niin tärkeää?
No kun ei ole oikein muutakaan huvia elämässä. Kuten ei näy olevan näillä tähän kysymykseen vastaajillakaan.
pitikö tänään olla joku bonusjuttu muoveissa kun mulle tosiaan tuli ihan vaan lehti ilman mitään osoite ja nimitietoja. Meinaan jos joku ois varastanu laatikosta ekstrajutut ja jättänyt vaan lehden.
Jännästi se on tullut jo puoli vuotta luettuna ja myöhässä. Sivuilla on tahroja ja joskus leivänmuruja. Postilaatikkojen sijainti on vaan asukkaille ja sielä on omat lokerot ilman että kukaan muu pääsee niitä posteja hakemaan kun avaimen haltija itse. Myös naapurilleni on ilmennyt vastaavia ongelmia seiska lehden kanssa. Luettuna ja joskus jopa viikon myöhässä. Posti kyllä osaa yllättää! Mutta kukaan ei tietenkään ota vastuuta asiasta..
Aamujakelussa, ihan tavallinen lehti tänään (kasille kun kyselit). Hassua että musta tuntui mukavammalta hakea se laatikolta työpäivän jälkeen!
Silloin, kun mulle tuli vähän aikaa MeNaiset, se tuli TeeÄssän mukana aamuyöllä. Tosi typerää. Tottunu aina, et aikakauslehti tulee päivällä. No, MN:n tilaus loppu jo.
Viime aikoina on tullut yön aikana, aamulla pelkkä MeNaiset laatikossa eikä muuta postia
AlmaManu jakaa MeNaiset lehden samalla kun aamulehden sekä muutamat laskut. Siinä sulle vastaus
Ei tule.