Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten luottaa siihen, että fiksu ja komea mies on ihan oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
23.08.2017 |

Tyyppi on sosiaalinen ja tapaa paljon ihmisiä työssä ja vapaa-ajalla. Ei luulisi olevan ongelmia solmia suhteita. Silti on ollut jonkin aikaa sinkkuna, ja haluaisi nyt jatkaa minun tapailuani. En kuitenkaan pääse epäluulostani. Hän on liian komea ja jotenkin liian hyvä ollakseen totta. Olen itsekin hyvännäköinen, mutta erinäisistä syistä johtuen itseluottamukseni on melko huono.

Miten paljastan hänet pelimieheksi jos hän sellainen on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Suhtaudu vaan tuolla tavalla niin kohta sinun ei tarvitse pohtia asiaa enää ollenkaan.

Vierailija
2/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla narsisti, mikä on paljon pahempi kuin pelimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätä olen joskus miettinyt itsekin, kiinnostaa tietää myös.

Vierailija
4/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Suhtaudu vaan tuolla tavalla niin kohta sinun ei tarvitse pohtia asiaa enää ollenkaan.

Niin. Mutta kun fakta on se, että niitä pleijereitä vaan riittää. Yksi on kohdalle osunut, ja enempää en halua.

Ap

Vierailija
5/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä mittari mulle on ystävyys- ja parisuhdetta rakentaessa tietää että tyypillä on muutama pitkä ihmissuhde. Se kertoo mulle paljon ihmisestä että on välit kunnossa sukulaisiin ja ystäviin ja parisuhdetaidotkin pelaa.

Vierailija
6/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että jatkaa tapailua?oletko ollut kesän hyllyllä ja nyt tapailu jatkuu vai onko uusi tuttavuus.Jatka tätä "tapailua"niin kyllä se aika näyttää onko pelimies vai peräti narsisti.

Vierailija
7/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi luottaa,sitä on ihan turha edes kysyä.Todennäköiseti ei sinulla olisi tarvetta kysyä jos luotat.

Vierailija
8/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu siihen vaan ihan rauhassa, ei ole mikään kiire mihinkään. Kyllä sen mahdollisestk huomaat, jos asia on niinkuin epäilet.

Vierailija
9/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdestä kokemusta, josta en meinannut ottaa selvää. Juurikin se, että haluaa pitää toista jännityksessä ja sellaisessa fiiliksessä että  'olenkohan tarpeeksi hyvä' tai että löytääköhän mies kohta kauniimman tai sopivamman kun on niin ihana ja seksikäs ja sosiaalinen ja muuta, voisi olla varoitusmerkki?

Vierailija
10/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä mittari mulle on ystävyys- ja parisuhdetta rakentaessa tietää että tyypillä on muutama pitkä ihmissuhde. Se kertoo mulle paljon ihmisestä että on välit kunnossa sukulaisiin ja ystäviin ja parisuhdetaidotkin pelaa.

Toi nyt ei kerro mitään, jos eksä on ollut vaikka ihan lapanen.

Vierailija
11/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti taitavampia elämässäni ovat olleet narsistit ja psykopaatit. Ja luonnollisesti ne jotka asuvat samalla paikkakunnalla koko suku. Eli metsään saatat mennä tollakin ohjeella. Saat jonkun perämettässä asuvan sukurutsan tuotoksen kumppaniksesi.

Vierailija
12/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä spekuloi sillä, onko mies "pelimies", vaan ole itse rehellinen ja ilmaise selkeästi, mitä haluat.

Kuka tahansa tuntematon voi osoittautua "pelimieheksi" ja huijariksi. Joten periaatteessa riski on aina olemassa.

Dr Phil sanoi kerran lainan takaamista käsittelevässä jaksossa, että kenenkään ei pidä lähteä takaamaan lainaa, jota ei pystyisi riskin lauetessa maksamaan. Minusta samaa periaatetta voi soveltaa parisuhteen aloittamiseen.

Vierailija
13/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailun jatkamisella tarkoitan sitä, että olemme nähneet kahdesti, ja hän on yhä kiinnostunut. Ap

Vierailija
14/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailun jatkamisella tarkoitan sitä, että olemme nähneet kahdesti, ja hän on yhä kiinnostunut. Ap

Ja ratkaiseva kysymys: onko seksiä ollut vielä?

15/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tavanneet kahdesti ja mies haluaisi nähdä vielä uudestaan ja sinä epäilet tästä syystä pelimieheksi? Sun kannattaa hoitaa omat luurangot ja traumat pois ennen kuin sotket jonkun elämän. oikeasti. Et ehkä ole valmis uuteen suhteeseen.

En edes kutsuisi tota vielä tapailuksi. Olette olleet kaksilla treffeillä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
16/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole ollut. En epäile pelimieheksi sen takia että haluaa tavata uudestaan. Vaan siksi että on liian komea, sosiaalinen ja menestynyt ollakseen lapseton, lähes nelikymppinen poikamies. En ole hänen tyyppiään.

Ap

Vierailija
17/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ei ole ollut. En epäile pelimieheksi sen takia että haluaa tavata uudestaan. Vaan siksi että on liian komea, sosiaalinen ja menestynyt ollakseen lapseton, lähes nelikymppinen poikamies. En ole hänen tyyppiään.

Ap

Ota huomioon, että miehessä voi silti olla joku valuvika, joka paljastuu vasta suhteen edetessä. Sellainen asia, joka on estänyt häneltä pitkät parisuhteet. Esim. lapsellinen luonne kiukutteluineen ja mykkäkouluineen, ennenaikainen laukeaminen tms.

Vierailija
18/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen miespuolinen kaveri, ja ymmärrän ap, mistä puhut. Hän myös on todella mukava (vähän liiankin mukava), komea, urheilullinen, sosiaalinen ja älykäs. Kaikki ihmiset yleensä tykästyvät häneen, koska hän käyttäytyy todella kohteliaasti kaikki kohtaan. Paitsi, kun hänet tuntee. Tekee ohareita, ajattelee asioita vain omasta näkökulmastaan, ei siedä kritiikkiä, puhuu palturia, monta naista kuvioissa...

Tässä joitakin asioita, joita voit miettiä; mikä on hänen suhdehistoriansa, miksi hän sanoo suhteiden loppuneen, ovatko suhteet kestäneet pitkään, miten hän puhuu ex:istään, kykeneekö hän arvioimaan omia huonoja puoliaan? Miksi hän ei ole vielä naimisissa, tai hankkinut lapsia...?  

Vierailija
19/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen?

Vierailija
20/25 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tässäkö siis syy miksi miehenä olen tehnyt sellaisen havainnon, että ollessani parisuhteessa naiset mutta myös jotkut miehetkin ovat osoittaneet minua kohtaan enempi kiinnostusta kuin nyt kun olen sinkku. Onnekseni toki myös nyt. - Täsmennettäköön vielä, että yksikään parisuhteistani -ei niitä montaa ole- päättynyt siksi, että päätöksen syyn olisi aiheuttanut joku muu henkilö. Ja hivenen ylpeä tai ainakin varsin tyytyvänen olen siitä, että olen tänäpäivänä kaikkien ex-kumppaneideni kanssa hyvissä, tai ainakin asiallisissa väleissä.  Hyvät välit eivät olleet ehkä heti parisuhteen jälkeen selviö, mutta pian suhteen päätyttyä. - On ollut tilanteita, jolloin minut on jätetty. Mutta myös minä olen jättänyt, eikä kokemukseni mukaaan kumpikaan ole ollut minulle helppoja.

Mutta, mutta täytyy sanoa vielä, että jos tai kun olen tai kun olen ollut jostain naisesta enempi kiinnostunut minua on kyllä aina ainakin hivenen kiinnostanut se, miten hän suhtautuu tai käyttäytyy suhteessa muihin. Ja on erinomaisen jännää katsoa ja kohdata naisen vanhempi tai vanhemmat ensikertaa ja yrittää kuvitella, että mitä hän on mahdollisesti omaksunut äidiltään entä isältään ja korostuvatko vai laimenevatko nämä "piirteet" aikaa myöten.

Tai mitä muut naisen kauan aikaa tuntevat haluavat suoraan tai epäsuoraan kertoa hänestä. - Sellaiseen naiseen, joka pian tutustumisen jälkeen kertoisi, että olen hänen ainoa oikea ja uskottu, jolle hän voi kertoa tai sanoa jotain, niin saattaisin suhtautua hieman epäluuloisesti. Ihan yhtälailla olsin epäluuloisuuten taipuvainen  jos nainen kertoisi, että hänellä on kyllä jälkikasvua, mutta ei ole heidän kanssaan yhtään missään tekemisissä nyt, eikä halua koskaan ollakaan.