Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaringista kokemuksia?

03.04.2006 |

Mulla nyt ekaa kuukautta kyseinen ehkäisy, olemme tähän asti aina käyttäneet kumia..

Ongelmana on:

A) Kuukautiset alkoi 17.3., jolloin ekan renkaan laitoin. Vuoto loppui 27.3.

B) Pari päivää oli vuotamatta, ja vuosin taas ns. tuhrua muutaman päivän ja nyt päivä ilman vuotoa taas.

Jännittää, koska mun on vaikea luottaa ehkäisyyn, koska mulla aina ovis aikaan tuhrutellut ennen hormonaalista ehkäisyä, ja tuolla pakkausselosteessa ei mainittu tuhru/välivuotoja mahdollisiksi sivuvaikutuksiksi.

Saatan olla ylihysteerinen, mutta kun on niin monta vuotta kumia takana, niin en osaa yhtään luottaa tähän nyt, varsinkaan tämän jatkuvan vuotelun vuoksi.

Miten muilla? Onko ehkäisynä nuvaring toiminut ja onko tämä ekan kierron vuotelu ihan normaalia??

T:Neiti21

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla nuvaringistä kokemuksia. Mutta täällä vauva-sivuilla, vauvat-palstalla välillä käyn pyörimässä.

Välillä olen kaipaillutkin teidän joukkoon ja miettinyt minkälaisia katzun ja jellonan vauvat ovat, mitä sulle kuuluu jne. Myös kesän odottajat ovat olleet välillä mielessä:) jne. Niin pitkään tuli vaihdettua kuulumisia kuitenkin. Mutta aika on mennyt nopeasti ja tosi mukavasti pienen poikamme kanssa, joka on pian jo 4,5kk!

Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
2/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että miten mukavaa olikin kun olit mun jutun täältä bongannu! Mä itseasiassa usein olen miettinyt että mikäs sun sähköpostiosoite oikein oli, oisin mailia laittanutkin sulle kun henk.kohtaisesti jäin juttujasi kaipamaan,

Mutta hei, jos sulla ois aikaa vaihtaa privaatisti kuulumisia niin pistäppä mailia mulle miljauk@suomi24.fi

Ois kiva kuulla miten teillä arki luistaa!

Meillä on aika rankkaa ollut nyt :( Minja on äärimmäisen vaativa tapaus..

T:Neiti21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nuvaring pelitti muuten hyvin, mutta sai aikaan mielettömiä itkukohtauksia. käytin sitä 8kk, jonka jälkeen kyllästyin ja aloin tekemään lapsia ;) muuten oli ihanan helppo (ja varma, ainakin meillä, tosin mun kiukkupuuskatkin " ehkäsivät" aika hyvin), pienensi vuodon tosi minimiin ja vei kovat menkkakivut kokonaan. mulla ei aiheuttanut tiputtelua, mutten usko, että vaarallista...