Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkinä kanssapalstailijoille

Vierailija
23.08.2017 |

Alan jatkossa laittaa aina jokaisen vauvapalsta-aloitukseni samalla useille muillekin keskustelupalstoille kun kerran täältä kaikki tiettyihin aiheisiin liittyvät ketjut häviävät hetkessä. Tuleepahan sitten vielä enemmän levitykseen nämä. Suosittelen samaa muillekin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain suosiolla jätä vauvan palstaa ilman päivityksiäsi, ei niitä kukaan täällä kaipaa.

Vierailija
2/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki ulisijamiehen aloitukset tallessa. Tiedän hänestä jo aika paljon ja tunnistan heti kirjoitustyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
4/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaikki ulisijamiehen aloitukset tallessa. Tiedän hänestä jo aika paljon ja tunnistan heti kirjoitustyylistä.

Olenko minä siis mielestäsi tuo mystinen ulisijamies, joka kirjoittaa kaikki aloitukset?

Pakko kysyä, että miksi tallennat vauvapalstan aloituksia?

Vierailija
5/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ihan oikeasti ole elämässäsi yhtään mitään muuta sisältöä?

Vierailija
6/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain suosiolla jätä vauvan palstaa ilman päivityksiäsi, ei niitä kukaan täällä kaipaa.

Päivityksiä? :) Ei tämä Facebook ole.

Vierailija
7/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika säälittävää.

Vierailija
8/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vängällä pitää tänne laittaa aloituksia, jotka kuitenkin poistetaan. Miksi? Mikset laita vaan niille palstoille josta niitä ei poisteta?

Vierailija
9/9 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivityksiä? :) Ei tämä Facebook ole.

Eikö?! :D  Tavattoman monesta aloituksesta päätellen tämä on juurikin se kanava kertoa omasta erinomaisasta elämästä, jota ei kehdata facebookissa päivittää. Kirjoitetaan sitä omaa elämäkertaa, jossa itse on se sankari ja kaikki muut syypäitä kaikkiin ongelmiin, johon toinen kirjoittaja ei voi oikeastaan vastata kuin niillä perussydämillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan