Furniturebox - kenelläkään muulla näin huonoja kokemuksia?
Olin laittanut tänne jo viestin aiemmin ko. liikkeen kuljetusongelmista. Yrityksellä on kotiinkuljetus, mutta käytännössä se tarkoitti että tilaus jätetään tontille, rapun eteen tms. olin onnekas ja sain apua kuljettajalta vaikka kantaminen ei hänen työnkuvaan oikeasti kuulunutkaan
Nyt sitten. Haluaisin palauttaa sohvan koska en ole siihen tyytyväinen. Vuodemekanismi ei esimerkiksi toimi - en saa selkänojaa alas.
En saa mitään yhteyttä liikkeeseen!! olen laittanut kaksi sähköpostia ja soittanut asiakaspalveluun - kukaan ei vastaa. Tuotteella pitäisi olla 14 pvä palautusoikeus, mutta en saa yhteyttä yritykseen. Olen jumissa sohvan kanssa. Ainoa lohdutus on, että se ei ollut mitenkään superkallis
Kenelläkään neuvoja?
Kommentit (15)
Just noin. Ei edes soiteta, että tuote olisi tulossa. En mä täällä voi päivystää jatkuvasti. Kun muutenkin tuotteet tulivat eri lähetyksinä miten sattui monien kyselyiden jälkeen.
Sitten puolet tuoleista oli valmiiksi rikki, eikä kukaan vastaa yhteydenottoihin.
En todellakaan suosittele tilaamaan mitään.
Joo samanlaista ongelmaa täällä! Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään sähköposteihin. Aivan kamala yritys! en suosittele kenellekkään !
Sitten viimeinkin tuli vastaus että lähettävät uudet tilalle. Vastaus tietenkin jostain ruotsista englannin kielisenä.
Ei vaan ole omien sivujen mukaan edes lähetetty vaikka piti olla perillä syyskuun lopulla.
Eli taisin jäädä ilman ehjiä totteita.
Kauankohan pystyvät myymään rikkinäisiä tuotteita.......
suurperheellinen kirjoitti:
Sitten viimeinkin tuli vastaus että lähettävät uudet tilalle. Vastaus tietenkin jostain ruotsista englannin kielisenä.
Ei vaan ole omien sivujen mukaan edes lähetetty vaikka piti olla perillä syyskuun lopulla.
Eli taisin jäädä ilman ehjiä totteita.
Kauankohan pystyvät myymään rikkinäisiä tuotteita.......
Saitko lähetyksen seurantakoodin sieltä? Vai mistä tuli ilmi, että piti olla perillä syyskuun lopulla? Kai otit yhteyttä heti tämän kuun alussa, ettei ole tullut perille. Mikä viallisen sohvan kohtaloksi tuli
Miten sinä voit mitään ilmoitta tai palauttaa kun kukaan ei vastaa mihinkään viestimeen tuossa firmassa!!!
Tilasin ruokaryhmän, sain pöydän, tuoleja ei ole tullut. Puhelimella asiakaspalvelussa voit kuunnella nauhaa jossa sanotaan mihin aikaan heidän pitäisi olla auki ja milloin ovat syömässä, mutta sen jälkeen linja vaikenee. Olen yrittänyt kaikkina mahdollisina aikoina.
Sähköpostikin laitoin, mutta mitään ei kuulu ja palautusaikakin menee kohta umpeen. Miten sitä muuten voisikaan palauttaa kun ei saa yhteyttä. Kuljettajalle kyllä sanottiin että missä tuolit, johon hän totesi että tulevat varmaan toisella kertaa, ei minulla ole muuta.
Kuluttaja-asiamies vai poliisi, kumpaankohan ottaisi yhteyttä?
Kiitos kokemuksien jakamisesta. Olin aikeissa tilata naulakon, jonka hinta oli edullinen 59€, mutta jätin tilaamatta, koska kuljetus maksoi myös 59€. Onneksi en tilannut, jos ei ole mitään takeita, että tavara edes toimitetaan asiallisesti perille. 59 eurolla voisi olettaa jo saavansa jonkinlaista palvelua.
tilasin sohvan ja väärän sohvan lähettivät.. Todella pettymys !
itse tilasin kyseisestä firmasta 2 sohvaa. Toimitusajaksi sanottiin 10-15 askipäivää. Sohvat tuli 4 kuukauden päästä eikä asiakkaalle ilmoitettu missään vaiheessa mitään
Oli ensimmäinen ja viimeinen osto tästä firmasta. Sänkyä sai odottaa monta viikkoa ja oli kyllä aivan erilainen mitä odotin. Ja nyt sänky ollut 10 kk käytössä, niin jouset antanee periksi ja patja kuopalla eli huonolaatuisia tuotteita myyvät.
Ei muuta kuin yhtä tähteä tuonne ja perustelut kehiin.
https://fi.trustpilot.com/review/furniturebox.fi
Apua saa sitten ongelmiin täältä:
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta
http://www.kuluttajariita.fi/fi/
Itsekin kyseiseen firmaan pettynyt.
Älkää vaan tilatko ko yrityksestä mitään taitaa olla
vakavissa maksuvaikeuksissa. Tilasin toukokuussa
puutarhakalusteita ja tyhmä maksoin ostoksen heti. Kun kesäkuun puolessa välissä heidän asiakaspalvelussa ei osattu sanoa koska tavara tulee, peruin tilauksen. Rahojani en ole vielä tällä päivälläkin saanut takaisin ko yrityksestä. Arvioivat rahojen palautuksen tapahtuvan joskus elokuun aikana. WTF!?
Sama kokemus minulla tämän firman jenkkisängystä. Jo toimitus tökki pahemman kerran ja sänkyä sai odotella kauan. Ja esim jenkkisängyn alasängyt oli koottavia , kun yleensä ne ovat valmiita sänkyjä .Muutamassa kuukaudessa patja alkoi menettää muotoansa ja painui kuopalle. Nyt ollut alle 1,5 vuotta käytössä ja uusiin menee, mutta ei tule toista ostosta Furnitureboxilta. Todella pettynyt tähän firmaan enkä voi suositella kenellekään.
Täytyy kyllä sanoo että olin kauhuissani kun luin näitä kommentteja. Sillä Olin jo tilanut sohvan. Otin laskun kylläkin. Sohva saapui 8päivän kuluttua tilauksesta (sivuilla luki että 5-8pv) ja tosiaan jätettiin portin eteen niinhän siellä lukikin ettei kanna sisälle. Sohva oli oikea ja oli ihan ehjä.
ei koskaan ole ollut ongelmia, täydellinen, halpa ja nopea kauppa. Suosittelen!
UKK kyseiden puulaakin sivuilla
Mikäli kadut ostostasi 14 päivän sisällä, tarjoamme maksuttoman palautuksen tuotteillesi. Katumisoikeuden ehdot tulee täyttyä, enemmän tietoa löydät meidän yleisistä ehdoistamme otsikon alta ”Palautus”. Jos olet epävarma haluatko pitää tuotteen, käsittele sitä varovasti, jotta sen voi palauttaa myyntikuntoisena, eli käyttämättömänä, ja säästä pakkaukset. Furniturebox maksaa palautuskulut, mutta asiakkaana olet vastuussa noudosta ja asiallisesta paketoinnista.
Niin ja voiko tuota nyt selkeammin sanoa. Löytyy ukk:sta
Valitettavasti emme tarjoa perillekantoa. Kuljetusyritys toimittaa tuotteen lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Pienempien tuotepakettien kanssa pidätämme oikeuden toimittaa tuote lähimmälle rahtiaasiamiehelle.
Valitettavasti meillä ei ole asennuspalvelua. Tuotteen toimittaa kuljetusyritys lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen, sen jälkeen on asiakkaan harteilla sekä tuotteen kantaminen sisälle kotiin, että sen asentaminen. Asiakaspalvelumme avustaa ilman muuta asennukseen liittyvissä kysymyksissä.