Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Furniturebox - kenelläkään muulla näin huonoja kokemuksia?

Vierailija
23.08.2017 |

Olin laittanut tänne jo viestin aiemmin ko. liikkeen kuljetusongelmista. Yrityksellä on kotiinkuljetus, mutta käytännössä se tarkoitti että tilaus jätetään tontille, rapun eteen tms. olin onnekas ja sain apua kuljettajalta vaikka kantaminen ei hänen työnkuvaan oikeasti kuulunutkaan

Nyt sitten. Haluaisin palauttaa sohvan koska en ole siihen tyytyväinen. Vuodemekanismi ei esimerkiksi toimi - en saa selkänojaa alas.

En saa mitään yhteyttä liikkeeseen!! olen laittanut kaksi sähköpostia ja soittanut asiakaspalveluun - kukaan ei vastaa. Tuotteella pitäisi olla 14 pvä palautusoikeus, mutta en saa yhteyttä yritykseen. Olen jumissa sohvan kanssa. Ainoa lohdutus on, että se ei ollut mitenkään superkallis

Kenelläkään neuvoja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laittanut tänne jo viestin aiemmin ko. liikkeen kuljetusongelmista. Yrityksellä on kotiinkuljetus, mutta käytännössä se tarkoitti että tilaus jätetään tontille, rapun eteen tms. olin onnekas ja sain apua kuljettajalta vaikka kantaminen ei hänen työnkuvaan oikeasti kuulunutkaan

Nyt sitten. Haluaisin palauttaa sohvan koska en ole siihen tyytyväinen. Vuodemekanismi ei esimerkiksi toimi - en saa selkänojaa alas.

En saa mitään yhteyttä liikkeeseen!! olen laittanut kaksi sähköpostia ja soittanut asiakaspalveluun - kukaan ei vastaa. Tuotteella pitäisi olla 14 pvä palautusoikeus, mutta en saa yhteyttä yritykseen. Olen jumissa sohvan kanssa. Ainoa lohdutus on, että se ei ollut mitenkään superkallis

Kenelläkään neuvoja?

UKK kyseiden puulaakin sivuilla

Mikäli kadut ostostasi 14 päivän sisällä, tarjoamme maksuttoman palautuksen tuotteillesi. Katumisoikeuden ehdot tulee täyttyä, enemmän tietoa löydät meidän yleisistä ehdoistamme otsikon alta ”Palautus”. Jos olet epävarma haluatko pitää tuotteen, käsittele sitä varovasti, jotta sen voi palauttaa myyntikuntoisena, eli käyttämättömänä, ja säästä pakkaukset. Furniturebox maksaa palautuskulut, mutta asiakkaana olet vastuussa noudosta ja asiallisesta paketoinnista.

Niin ja voiko tuota nyt selkeammin sanoa. Löytyy ukk:sta

Valitettavasti emme tarjoa perillekantoa. Kuljetusyritys toimittaa tuotteen lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen. Pienempien tuotepakettien kanssa pidätämme oikeuden toimittaa tuote lähimmälle rahtiaasiamiehelle.

Valitettavasti meillä ei ole asennuspalvelua. Tuotteen toimittaa kuljetusyritys lähimmän porraskäytävän, portin tai autotallin eteen, sen jälkeen on asiakkaan harteilla sekä tuotteen kantaminen sisälle kotiin, että sen asentaminen. Asiakaspalvelumme avustaa ilman muuta asennukseen liittyvissä kysymyksissä.

Vierailija
2/15 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin. Ei edes soiteta, että tuote olisi tulossa. En mä täällä voi päivystää jatkuvasti. Kun muutenkin tuotteet tulivat eri lähetyksinä miten sattui monien kyselyiden jälkeen.

Sitten puolet tuoleista oli valmiiksi rikki, eikä kukaan vastaa yhteydenottoihin.

En todellakaan suosittele tilaamaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samanlaista ongelmaa täällä! Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään sähköposteihin. Aivan kamala yritys! en suosittele kenellekkään !

Vierailija
4/15 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viimeinkin tuli vastaus että lähettävät uudet tilalle. Vastaus tietenkin jostain ruotsista englannin kielisenä.

Ei vaan ole omien sivujen mukaan edes lähetetty vaikka piti olla perillä syyskuun lopulla.

Eli taisin jäädä ilman ehjiä totteita. 

Kauankohan pystyvät myymään rikkinäisiä tuotteita.......

Vierailija
5/15 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheellinen kirjoitti:

Sitten viimeinkin tuli vastaus että lähettävät uudet tilalle. Vastaus tietenkin jostain ruotsista englannin kielisenä.

Ei vaan ole omien sivujen mukaan edes lähetetty vaikka piti olla perillä syyskuun lopulla.

Eli taisin jäädä ilman ehjiä totteita. 

Kauankohan pystyvät myymään rikkinäisiä tuotteita.......

Saitko lähetyksen seurantakoodin sieltä? Vai mistä tuli ilmi, että piti olla perillä syyskuun lopulla? Kai otit yhteyttä heti tämän kuun alussa, ettei ole tullut perille. Mikä viallisen sohvan kohtaloksi tuli

Vierailija
6/15 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä voit mitään ilmoitta tai palauttaa kun kukaan ei vastaa mihinkään viestimeen tuossa firmassa!!!

Tilasin ruokaryhmän, sain pöydän, tuoleja ei ole tullut. Puhelimella asiakaspalvelussa voit kuunnella nauhaa jossa sanotaan mihin aikaan heidän pitäisi olla auki ja milloin ovat syömässä, mutta sen jälkeen linja vaikenee. Olen yrittänyt kaikkina mahdollisina aikoina.

Sähköpostikin laitoin, mutta mitään ei kuulu ja palautusaikakin menee kohta umpeen. Miten sitä muuten voisikaan palauttaa kun ei saa yhteyttä. Kuljettajalle kyllä sanottiin että missä tuolit, johon hän totesi että tulevat varmaan toisella kertaa, ei minulla ole muuta.

Kuluttaja-asiamies vai poliisi, kumpaankohan ottaisi yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksien jakamisesta. Olin aikeissa tilata naulakon, jonka hinta oli edullinen 59€, mutta jätin tilaamatta, koska kuljetus maksoi myös 59€. Onneksi en tilannut, jos ei ole mitään takeita, että tavara edes toimitetaan asiallisesti perille. 59 eurolla voisi olettaa jo saavansa jonkinlaista palvelua.

Vierailija
8/15 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sohvan ja väärän sohvan lähettivät.. Todella pettymys !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin kyseisestä firmasta 2 sohvaa. Toimitusajaksi sanottiin 10-15 askipäivää. Sohvat tuli 4 kuukauden päästä eikä asiakkaalle ilmoitettu missään vaiheessa mitään

Vierailija
10/15 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen ja viimeinen osto tästä firmasta. Sänkyä sai odottaa monta viikkoa ja oli kyllä aivan erilainen mitä odotin. Ja nyt sänky ollut 10 kk käytössä, niin jouset antanee periksi ja patja kuopalla eli huonolaatuisia tuotteita myyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin yhtä tähteä tuonne ja perustelut kehiin.

https://fi.trustpilot.com/review/furniturebox.fi

Apua saa sitten ongelmiin täältä:

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta

http://www.kuluttajariita.fi/fi/

Itsekin kyseiseen firmaan pettynyt.

Vierailija
12/15 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan tilatko ko yrityksestä mitään taitaa olla

vakavissa maksuvaikeuksissa. Tilasin toukokuussa

puutarhakalusteita ja tyhmä maksoin ostoksen heti. Kun kesäkuun puolessa välissä heidän asiakaspalvelussa ei osattu sanoa koska tavara tulee, peruin tilauksen. Rahojani en ole vielä tällä päivälläkin saanut takaisin ko yrityksestä. Arvioivat rahojen palautuksen tapahtuvan joskus elokuun aikana. WTF!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus minulla tämän firman jenkkisängystä. Jo toimitus tökki pahemman kerran ja sänkyä sai odotella kauan. Ja esim jenkkisängyn alasängyt oli koottavia , kun yleensä ne ovat valmiita sänkyjä .Muutamassa kuukaudessa patja alkoi menettää muotoansa ja painui kuopalle. Nyt ollut alle  1,5 vuotta käytössä ja uusiin menee, mutta ei tule toista ostosta Furnitureboxilta. Todella pettynyt tähän firmaan enkä voi suositella kenellekään.

Vierailija
14/15 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoo että olin kauhuissani kun luin näitä kommentteja. Sillä Olin jo tilanut sohvan. Otin laskun kylläkin. Sohva saapui 8päivän kuluttua tilauksesta (sivuilla luki että 5-8pv) ja tosiaan jätettiin portin eteen niinhän siellä lukikin ettei kanna sisälle. Sohva oli oikea ja oli ihan ehjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan ole ollut ongelmia, täydellinen, halpa ja nopea kauppa. Suosittelen!