Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi selvittää, onko asunnossa homoja?

Vierailija
22.08.2017 |

Olen siis vuokralainen, onko mitään keinoja itselleni käytössä jos ei näkyvillä pinnoissa ole mitään? Onko kenelläkään kokemusta siitä kuinka homoepäilyä vuokralainen itse voi lähteä selvittämään, jos vuokranantaja ei aio?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen hajusta huomaa ja äänistä:)

Vierailija
2/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

homokoira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homovauriot on salakavalia ja kalliita korjata.

Vierailija
4/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensin kysyisit kaikilta niiltä asunnossasi olevilta henkilöiltä suoraan heidän seksuaalista suuntautumistaan.

Vierailija
5/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaat kaappiin tietenkin.

Vierailija
6/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homokoira?

Joo, homokoiria käytetään nykyään asuntokaupassa ihan yleisesti. Aika moni haluaa varmistua ettei asunnossa ole varmasti yhtään homoitiöitä - ymmärrettävästi.

Kalliiksihan se tulee, mutta itse pelaisin varman päälle kun on kaikki säästöt kyseessä.

Vierailija
7/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa ollessa tulee aina huono olo, tai ulkoa tullessa tuntuu tunkkaiselta, asunnossa on todennäköisesti homoja.

Vierailija
8/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu ketään kylään ja mieti sen jälkeen oletko itse homo. Sillä se selviää. Vai onko sulla siellä jotain kaapissa/sängynalla eläviä mörköjä, joiden seksuaalisesta suuntautumisesta olet huolissasi? Jos samassa kämpässä asuu omia peeheenjäseniäsi niin ihan kyllä heidän puolestaan toivon, että ovat umpiheteroja.

Vierailija
9/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista ne yleensä löytyy, jos on löytyäkseen

Vierailija
10/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo altistunut homoille, enkä sen takia pysty olemaan juuri missään työpaikassa. Olen opettaja ja niinhän se on, että joka koulusta homoutta löytyy ja saan välittömästi oireita.

Aloitin nyt kristillisessä koulussa, jonka ajattelin olevan puhdas mutta eikös vaan iho-oireet pukannut päälle jonkun kävin rehtorin huoneessa kirjoittamassa sopimuksen. Taisi olla tämäkin työsuhde sitten tässä. :'(

Vierailija
11/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kouluja, sairaaloita ja virastojakin vaivaa vaikea homojen aiheuttama sisäilmaongelma.

Vierailija
12/18 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotaloissa tuoksuu - yllättävää kyllä - paremmalta kuin normaalitaloissa.

Vierailija
13/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homoa ..

Vierailija
14/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaappiin kurkkiminen ei aina auta, koska osa homoista on tullut ulos kaapista. Homokoiratkaan ei aina saa näistä vainua, mutta on olemassa laite nimeltä homotutka, jolla asiaa voidaan selvittää. Käsittääkseni sen käyttö ei ole luvanvaraista, joten googlettamalla löytyy varmasti melkoinen määrä homotarkastajia,joilla ei ole varsinaista pätevyyttä homotutkan käyttöön, vaikka he jotain asianmukaista pippe.. titteliä käyttävät.

Vierailija
15/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein nähnyt tässä huumoria.

Vierailija
16/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ammattilaiset käytä sitä homotutkaa,sillä kuulemma löytyy kaikki kaapeissakin piilottelevat homot.

Vierailija
17/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös p*silmällä voi yrittää katsoa

Vierailija
18/18 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homokoira?

Joo, homokoiria käytetään nykyään asuntokaupassa ihan yleisesti. Aika moni haluaa varmistua ettei asunnossa ole varmasti yhtään homoitiöitä - ymmärrettävästi.

Kalliiksihan se tulee, mutta itse pelaisin varman päälle kun on kaikki säästöt kyseessä.

Minä ostin homotalon ja arvaahan sen miten siinä kävi..vaimo, lapset ja koira lähti, nyt asun yhdessä miehen kanssa. Ole varovainen ettei käy kuin minulle. Olisi pitänyt hankkia homovakuutus, nyt se on liian myöhäistä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi