V*tuttaa vieläkin! Ostin 3 vuotta sitten koiranpennun, joka minun oli pakko luovuttaa takaisin kasvattajalle
Koska minulle puhkesi pennusta todella paha allergia.
Kasvattaja selitti kaikille ihan täyttä paskaa. Väitti, että olin potkinut ja lyönyt pentua niin, että se oli traumatisoitunut. Vituttaa tuollainen paskanjauhanta ja en ole vieläkään päässyt siitä yli. Olen myöhemmin ottanut vähän vanhemman pennun toisesta rodusta, eikä allergiaoireita tullut siitä koirasta.
Välillä toivon tälle kyseiselle henkilölle todella pahaa, esim. syöpää!
Kommentit (6)
Mielenkiintoista, pentu oli varmaankin myös vaativa ja hankala, tuhosi paikkoja eikä oppinut sisäsiistiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, pentu oli varmaankin myös vaativa ja hankala, tuhosi paikkoja eikä oppinut sisäsiistiksi?
Ei pennun luonteessa ollut mitään vikaa. Ei se tosin ehtinyt ollakaan kun muutaman päivän meillä. Kasvattaja möi sen eteenpäin kun se oli about 9-viikkoinen
Älä hyvä ihminen kenellekään pahaa toivo. Kukaan ei ole sellaista ansainnut. Ikinä.
Eeeelikkäs mitenkä tämä tarina nyt meni? Hankit koiranpennun, maksoit sen ja toit sen kotiin, sitten alkoi pahat allergiaoireet, otit yhteyttä kasvattajaan kun sietänyt oireita ja ilmeisesti allergialääkkeetkään eivät auttaneet, kasvattaja haki koiran pois, palautti rahasi ja myi takaisin lunastamansa koiran toiselle ostajalle. Mikä tässä nyt meni väärin?
Aha