Apua - nyt hävettää!
Tuli just monen tunnin ostosreissulta kotiin. Kun olin ottamassa housuja pois jalasta, huomasin että housun haarasauma oli revennyt n. 10 cm matkalta melkein häntäluuhun saakka. Ja mulla oli vielä lyhyt takki päällä ja kaupoissa olen kyykkinyt mm. matto-osastolla mattopinoja selaillessa...
...voi hitto kun nolottaa!
Kommentit (12)
ja reps! Ei kun pusero lanteille loppupäiväks!
Missä päin Suomea oikein asut kun tänään pitää legginsejä käyttää?
sanoo " nainen" jolla puuterinväriset mummoalkkarit vaan vilkkuu repaleesta
siis saumat ulkopuolella, bussissa ja kauppakeskuksessa. Tuulihousut, vuorettomat, pimeässä puin. Huomasin kauppakeskuksen rullaportaissa ja sitten kiiruusti vessaan!
kuin kukaan niistä jotka sut kenties näki.
Onneksi kaupoissa ei ollut paljoa väkeä keskellä päivää.
Ajattele jos olisit niissä tuulihousuissa siellä kierrellyt!!! Kääk! Oliko sulla varahousut mukana?
Vierailija:
siis saumat ulkopuolella, bussissa ja kauppakeskuksessa. Tuulihousut, vuorettomat, pimeässä puin. Huomasin kauppakeskuksen rullaportaissa ja sitten kiiruusti vessaan!
kohta se on muotia, niinhän stringitkin keksittiin kun mummokalsarit oli jo puhkisyöpyneet, että oli vaan sellainen kiertyny naru jäljellä pimpsan kohdassa..
Tai suihkureissu siis. Olin kuntosalilla tässä yksi aamu ennen töihin menoa, olin tosi hikinen ja etenkin tukka oli ihan rasvainen, hikinen ja täynnä lakka- ja vaahtojämiä. Huomasin suihkuun mennessäni, että olin unohtanut kiireessä kotiin koko suihkupussin jossa suihkugeeli asiakaspalaveri heti aamupäivästä, eikä aikaa juosta enää kotiin pesemään tukkaa. No, koko suihkuhuone oli tyhjä siihen aikaa aamusta, ja huomasinpa sitten siinä pesuhuoneen hyllyssä shampoopullon, jonka joku oli ilmeisesti unohtanut. Koska kyseessä sellainen iso puolen litran pullo, niin ajattelin että hitsi vie, mähän lainaan siitä pullosta pienen lirauksen...ja niinpä lainasin sitä shampoota. Menin seisomaan suihkun alle ja pesin tukan, ja kun käännyin, niin huomasin että vanha täti (joka oli ollut " piilossa" jossain suihkuseinän takana) oli käynyt ottamassa sen shampoopullon ja meni suihkuun. Se oli siis ollut hänen shampoonsa, ei jonkun unohtama pullo. Eipä hävettänyt!! En ole varma, huomasiko hän että otin pullosta pienen lirauksen, mutta kuitenkin....
ja kävi tiskiltä tilaamassa lisää juomaa. Kotona huomasi että housut oli ihan punaiset. Kiva ylläri. Ei vähään aikaan käynyt siinä baarissa.
kun yhdellä naisella roikkui talvitakin hihasta semmonen henkari, jossa oli monta paria sukkia. Siis oli varmaan käynyt jossain vähän ahtaammassa kaupassa. :)
Vai käytätkö jotain mauttomia mummoalushousuja muka?