Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua - nyt hävettää!

Vierailija
03.04.2006 |

Tuli just monen tunnin ostosreissulta kotiin. Kun olin ottamassa housuja pois jalasta, huomasin että housun haarasauma oli revennyt n. 10 cm matkalta melkein häntäluuhun saakka. Ja mulla oli vielä lyhyt takki päällä ja kaupoissa olen kyykkinyt mm. matto-osastolla mattopinoja selaillessa...

...voi hitto kun nolottaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai käytätkö jotain mauttomia mummoalushousuja muka?

Vierailija
2/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reps! Ei kun pusero lanteille loppupäiväks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea oikein asut kun tänään pitää legginsejä käyttää?

Vierailija
4/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo " nainen" jolla puuterinväriset mummoalkkarit vaan vilkkuu repaleesta

Vierailija
5/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis saumat ulkopuolella, bussissa ja kauppakeskuksessa. Tuulihousut, vuorettomat, pimeässä puin. Huomasin kauppakeskuksen rullaportaissa ja sitten kiiruusti vessaan!

Vierailija
6/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kukaan niistä jotka sut kenties näki.

Vierailija
7/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaupoissa ei ollut paljoa väkeä keskellä päivää.

Vierailija
8/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos olisit niissä tuulihousuissa siellä kierrellyt!!! Kääk! Oliko sulla varahousut mukana?

Vierailija:

siis saumat ulkopuolella, bussissa ja kauppakeskuksessa. Tuulihousut, vuorettomat, pimeässä puin. Huomasin kauppakeskuksen rullaportaissa ja sitten kiiruusti vessaan!

Vierailija
9/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se on muotia, niinhän stringitkin keksittiin kun mummokalsarit oli jo puhkisyöpyneet, että oli vaan sellainen kiertyny naru jäljellä pimpsan kohdassa..

Vierailija
10/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai suihkureissu siis. Olin kuntosalilla tässä yksi aamu ennen töihin menoa, olin tosi hikinen ja etenkin tukka oli ihan rasvainen, hikinen ja täynnä lakka- ja vaahtojämiä. Huomasin suihkuun mennessäni, että olin unohtanut kiireessä kotiin koko suihkupussin jossa suihkugeeli asiakaspalaveri heti aamupäivästä, eikä aikaa juosta enää kotiin pesemään tukkaa. No, koko suihkuhuone oli tyhjä siihen aikaa aamusta, ja huomasinpa sitten siinä pesuhuoneen hyllyssä shampoopullon, jonka joku oli ilmeisesti unohtanut. Koska kyseessä sellainen iso puolen litran pullo, niin ajattelin että hitsi vie, mähän lainaan siitä pullosta pienen lirauksen...ja niinpä lainasin sitä shampoota. Menin seisomaan suihkun alle ja pesin tukan, ja kun käännyin, niin huomasin että vanha täti (joka oli ollut " piilossa" jossain suihkuseinän takana) oli käynyt ottamassa sen shampoopullon ja meni suihkuun. Se oli siis ollut hänen shampoonsa, ei jonkun unohtama pullo. Eipä hävettänyt!! En ole varma, huomasiko hän että otin pullosta pienen lirauksen, mutta kuitenkin....

Vierailija
11/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävi tiskiltä tilaamassa lisää juomaa. Kotona huomasi että housut oli ihan punaiset. Kiva ylläri. Ei vähään aikaan käynyt siinä baarissa.

Vierailija
12/12 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhdellä naisella roikkui talvitakin hihasta semmonen henkari, jossa oli monta paria sukkia. Siis oli varmaan käynyt jossain vähän ahtaammassa kaupassa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi