Viikonloppuna juhlat, joissa ex uuden hoitonsa kanssa
Miten selviän niistä? Haluaisin jättää juhlat väliin, mutta en voi!
Ajattelin boostata itseäni niin että olen kuin ex olisi ilmaa. Olen ystävällinen, mutta välinpitämätön. Yritän näyttää että elän elämäni onnellisinta aikaa, mutta mitä päälle? Onko noloa, jos vedän seksikkäät vaatteet (mitä ne on??), kunnon korot, meikit ja huulipunaa. Mitä ja mistä alan vaatteita metsästää?
Kommentit (16)
Jättäisin kyllä suosiolla väliin. Sinulla taitaa olla vielä tunteita exää kohtaan ?
Eikö voi olla seksikäs olematta hutsu? :O
Näihin juhliin on pakko mennä. Hyvän ystävän häät. En voi jättää välistä, vaikka haluaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin boostata itseäni niin että olen kuin ex olisi ilmaa. Olen ystävällinen, mutta välinpitämätön. Yritän näyttää että elän elämäni onnellisinta aikaa, mutta mitä päälle? Onko noloa, jos vedän seksikkäät vaatteet (mitä ne on??), kunnon korot, meikit ja huulipunaa. Mitä ja mistä alan vaatteita metsästää?
Olitko sinä vanha "hoito"?
Näytä hyvältä, mutta älä liioittele. Muista, että se exä tietää kuitenkin millainen oot ja miten yleensä oot juhliin pukeutunu.
Miksi naisilla on AINA seksikkyys mielessä...? Eikö millään muulla ominaisuudella tai teolla tms voi tehdä vaikutusta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä vanha "hoito"?
No just piti sanoa aloittajalle, että mitäs tuosta, olethan jo exhoito.
Seksikäs pukeutuminen häihin on vähän outoa. Pyri olemaan kaunis ja itsevarma (pientä kauneudenhoitoa, mukava asu) ja keskity muihin ihmisiin kuin eksääsi. Älä esitä mitään showta tai muuta tyyliäsi yhden tilaisuuden takia. Häissä ei ole kyse sinusta.
Laitat itsesi kauniiksi, ei sexyksi. Kunnioita ystäväsi juhlapäivää, pukeudu ja käyttäydy sen mukaan. Exäsi seuralaista voit tervehtiä, kuten muitakin vieraita. Et kiinnitä heihin muuta huomiota.
AP:n kannattaa ystävystyä exän nykyisen hoidon kanssa koska olette kohta molemmat ex-hoitoja.
Kenelle sun pitää todistella ja mitä? En antaisi entisten vaikuttaa omaan elämääni noin.
Minä olin kerran sen "uusi hoito" juhlissa. Erosta tosin oli jo pari vuotta. Kuitenkin, tämä mieheni exä oli ystävällinen minua kohtaa siinä kuin muutkin tilaisuuden naiset, en ensin edes tiennyt kuka heistä oli tämä exä.
Mies ja exä eivät erityisemmin ole puheväleissä mutta koska heillä on yhteisiä tuttuja tulee näitä tilaisuuksia ja juhlia suht usein. Itse asiassa minä pidän tästä exästä ja hän oletettavasti minusta koska juttelemme paljon kun tapaamme.
Heidän eronsa oli ruma mutta todella arvostan sitä ettei exä sotke edes ajatuksissan minua siihen vaan näkee minut samanlaisena ihmisenä kuin muutkin paikalla (paitsi se mieheni jolle ei puhu).
Kun taoasin exäni uuden ekaa kertaa, olin niin hemmetin nasta kun ikinä olla voi. Seuraavilla kerroilla olikin helpompaa olla oikeasti nasta, koska se mimmi on ihan ookoo.
Vierailija kirjoitti:
No käy kampaajalla ja meikkaajalla, hanki tyylikäs (ei seksikäs) mekko, laita ne korkeat korot. Käy stylistin luona, jos et itse osaa.
Ja todellakin, ole ystävällinen, kohtelias ja välinpitämätön. Älä vilkuile uuden suuntaan sen jälkeen, kun olet tervehtinyt. Nauti juhlista ja pidä hauskaa!
No et tietenkään kohtele kuin ilmaa tai muutenkaan töykeästi. Siitähän se katkeruus ensimmäisenä paistaa läpi. Olet normaalin ystävällinen. Voit toki vältellä seuraa parhaasi mukaan, mutta tee se huomaamattomasti ilman draamaa.
Älä nyt itsestäs hutsua tee:) Jospa oot ihan normaalisti.