Elämä olisi tylsää ilman aihe vapaata :D
Täältä lukee parhaimmat juorut, voi onneksi anonyymisti taas kysyä neuvoa noloihin asioihin ja muutenkin kuluttaa tylsää elämäänsä.
Kommentit (10)
Toisaalta tulee huono omatunto kun ajattelee että tämänkin ajan voisi käyttää jotenkin hyödyllisesti.
Tämä ei paranna elämänlaatua :D
Minun elämänlaatuani parantaa. Luulin jo että rekisteröitymispakko kestää ikuisesti ja kaikki mielenkiintoiset keskustelut jäävät ihmisiltä tekemättä.
Ap
Koukussa ollaan, mutta onhan muillakin paheensa. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Minun elämänlaatuani parantaa. Luulin jo että rekisteröitymispakko kestää ikuisesti ja kaikki mielenkiintoiset keskustelut jäävät ihmisiltä tekemättä.
Ap
Sama. Kävin jo viikonloppuna kaksplussallakin, mutta ei se ole mun juttu.
Joo tylsien hetkien pelastus lukea täällä keskusteluja.
Koukussa myös. Tämä on vain paras palsta, eniten vastauksia asiallisiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama. Kävin jo viikonloppuna kaksplussallakin, mutta ei se ole mun juttu.
Kolmas hyppää kelkkaan mukaan. Tää just parantaa sitä laatua, esim kun on töissä tylsää. Pakkis ja ylilauta tuli kokeiltua, ei ollenkaan sama fiilisi. :D Nyt jos se vauva palstan kielletty sana s.e.n.s.u.u.ri (mikä johtaa muuten viestin välittömään katoamiseen) ei uudelleen ala, niin JEJ!
Mutta kukaan ei koskaan vastaa mitään järkevää (kuten nyt) ja aina saat kuulla että natsit sitä ja tätä.