Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein auton huoltoon, lasku 1000e!!! Ei mulla ole rahaa hakea sityä sieltä!!!

Vierailija
03.04.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aina soitetaan, ja päätän sitten, mitä tehdään - korjataanko vai ei.

Hankala juttu, voikohan huollosta saada jonkun osamaksusopimuksen?

Vierailija
2/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä että saat maksaa osissa. ei kai kukaan oo voinu varautua noin suureen summaan pelkästä huollosta,kuulostaa kyl aika isolta remontilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee siellä huollossa kaikenlaista turhaakin remppaa sellaselle, joka ei tajua itse koko hommasta mitään.

Vierailija
4/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA kannattaa pyytää hinta-arvio ja pyytää soittamaan ja pyytämään varmistus jos löytyy jotain arvokkaampaa korjattavaa.

Tämä ei kyllä auta ap:ta ollenkaan. Kannattaa yrittää sopia jokin osamaksusysteemi, mutta tuskin onnistuu joka paikassa. Korjaamot haluavat rahat usein heti.

Saisitko joltain lainaa tuon tonnin? Mihin summaan olit varautunut?

Vierailija
5/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä kaikissa paikoissa ovat antaneet ksutannusarvion ja soitelleet perään mikäli jotain (kallista) korjattavaa on löytynyt. Siis kysyneet suostumustani ennen kuin ovat alkaneet tekemään.

Ehkä voit neuvotella osamaksujärjestelyistä? Pyydä ainakin tarkka erittely mitä on tehty ja mitä osat ovat maksaneet. Meilläkin meni entisen auton vesipumpun korjauksessa tuo 1000¿ kun koko moottori piti purkaa edestä pois, itse vaihdettava osa oli halpa mutta työ kallis :(

Vierailija
6/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen lasku oli kolmekertaa suurempi kun olivat lähteneet sooloilemaan. Saivat uppoamaan 400e lisää urakkaan jonka materiaalit maksoi n. 20 ekeä ja oltais saatu se homma itsekin tehtyä. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun viedään auto korjattavaksi jonnekin.

Vierailija:

Ne tekee siellä huollossa kaikenlaista turhaakin remppaa sellaselle, joka ei tajua itse koko hommasta mitään.

Vierailija
7/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli vain 3 v. ja silti noin paljon vikoja.:(

Meillä pelasti se, että löytyy luottokortti. Oli sitten kuukausi aikaa järjestää rahat jostain. Oltiin pari viikkoa aiemmin muutettu uuteen kotiin, joten taloudessa ei ollut juurikaan ylimääräistä.

Vierailija
8/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ainakin joka kerta kun ollaan huoltoon autoa viety niin pyydetty tarkka hinta-arvio ja käsketty soittaa jos meinaa mennä yli sen. Ja yleensä on sitten aina ollut laskukin oletettua pienempi.

Jos korjaamo tekee omia remppojaan ilman lupaa niin sitä ei ole mikään pakko suostua maksamaan. Teitä on huijattu ihmisparat..ja pahasti

Vierailija
9/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse maksaa, jos ei ole asiakkaalta kysytty lupaa.

Vierailija
10/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on kusetettu ja rankasti.

Vierailija
11/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auto on varmasti ollut korjattavana ja osia vaihdettu. Meillä aina erikseen soitetaan kun tiedetään miten arvokkaita osia on vaihdettava. Nyt kysyt tarkasti mikä maksaa?

Vierailija
12/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulavasti joku kallis osa oli hajonnut. Pakoputki ??? Katalysaattori ??

Vierailija
13/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ole kotona ole opetettu elämän perusasioita. No toivottavasti nyt opitte...

Vierailija
14/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ottaa aivoon ja hävettää?kysyä osaria moiseen mutta ei kannata yöuniaan menettää tuontakia.

soita rohkeesti tai mee paikanpäälle ja kysy!

1000 on paljon rahaa könttänä maksaa... mulle jää verojen jälkeen palkast noin 1000e että en minäkään sitä huoltoa saisi kerralla maksettua...

kerro sitten miten kävi.

Vierailija
15/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulavasti joku kallis osa oli hajonnut. Pakoputki ??? Katalysaattori ??

Onneksi ei tarvinnut itse maksaa

Vierailija
16/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22

Vierailija
17/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen 22!

Vierailija
18/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ilmeisesti Renault. Jos näin niin Bilia on kyllä kallis, mutta tuskin tekevät mitään ylimääräistä kysymättä (merkkiedustuksina Volvo ja rellu). Takapihan a-ö auto ab saattaisi kyllä tehdäkin kysymättä.

Kalliita remppoja, joita on voitu tehdä: pakoputkiston vaihto edestä taakse asti (ilman katalysaattoria), vesipumpun vaihto jakopäähihnan vaihdon yhteydessä, kytkinremppa, kaikki jarruihin liittyvä, iskunvaimentajien/jousien vaihto...

Jos kyseessä on pelkkä vuosihuolto ilma korjauksia on kyseessä ns. kusetus tai ainakin ryöstö.

Kuulisin mielelläni ap:lta lisää tästä kun olen ns. automiehiä.

t. Aimo Mela

Vierailija
19/19 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tässä 3 vuotta vanhan auton, joka on huoltokirjan mukaan huollettu säännöllisesti isolla ' merkkikorjaamolla' huolto-ohjelman mukaisesti.

Mm. polttoainesuodatin tulisi vaihtaa vähintään kerran vuodessa. Mies teki siihen jokin aika sitten määräaikaishuollon, kun tietokone sanoi että nyt pitää tehdä huolto. Oli sellainen ihan pieni välihuolto, mutta olipa huvikseen katsonut hieman muutakin ja muuttui yhtäkkiä isoksi huolloksi. Mm. polttoainesuodattimessa oli edelleen tehtaan sinetit, ilmanpuhdistin oli 2 vuotta vanha ja sen näköinenkin. Enpä tiedä paljonko edellinen omistaja on maksanut huolloistaan, mutta jos joudun jonkun huollon teettämään liikkeessä, tiedän ainakin mihin korjaamoon en autoani vie.

Miehellä on onneksi itsellään nuo tietokoneet, että saa tehtyä suurimman osan huolloista itse.

Joskus korjautin vanhan rättärini Ladan korjaamolla, kun sytytystulppien kierteet jäi koneeseen. Kun menin hakemaan auton, niin vaihdetut osat oli nätisti pakattu muovipussiin näytille. Eikä edes ollut mikään kallis remontti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän