Mitä mieltä olette Kaksplus-palstasta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysykää vaan täällä vauvalla. Ne harmaat asiattomat voivat myös siirtyä tänne. He sopivat hyvin teidän joukkoonne.
Täällä Vauvalla moderointi on pääasia eikä keskustelu. Siksi pitää sulkea koko palsta yön ajaksi. Kaksplus on parempi mutta vähän hiljainen. Siirtykäämme sinne. Itse käyn siellä säännöllisesti kun Vauva moderoi liikaa eikä anna puhua monista aiheista.
Sinäkö olet se kaksplussam mamu sitä ja tätä linkittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysykää vaan täällä vauvalla. Ne harmaat asiattomat voivat myös siirtyä tänne. He sopivat hyvin teidän joukkoonne.
Täällä Vauvalla moderointi on pääasia eikä keskustelu. Siksi pitää sulkea koko palsta yön ajaksi. Kaksplus on parempi mutta vähän hiljainen. Siirtykäämme sinne. Itse käyn siellä säännöllisesti kun Vauva moderoi liikaa eikä anna puhua monista aiheista.
-------------------------------------------------------------------------------------
Sinäkö olet se kaksplussam mamu sitä ja tätä linkittäjä?
Olen eri, mutta katsos kun 2+:lla saa VAPAASTI keskustella ongelmista, sinne on tullut paljon porukkaa kun täällä deletoidaan urakalla ihan asiallisiakin ketjuja. Ihan hullua menoa :(
Vierailija kirjoitti:
Vauva ei hyvä. Modettaa ihan asiallisiakin kejuja eikä voi kirjoittaa klo 23 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus kävin siellä vilkaisemassa, kun av sulkeutui yöksi. En tykännyt, tosi sekava ja ruma, eikä ainakaan silloin löytynyt yhtäkään kiinnostavaa keskustelua.
Ei ole toista aihe vapaata. Hevostallinetissä kävin joskus aktiivisesti, mutta nyt se on jotenkin ihan kuollut. Ulilaudan laman lapsia en jaksa, alkaa nopeasti ahdistaa kahlata siinä vihan ja katkeruuden oksennuslammikossa, joka se paikka on. Lemmikkipalstojen PP on kai edelleen vilkas, mutta koska en oikein elukoista välitä niin ei se mun paikkani ole.
Ei ole! PP on ollut jo monta vuotta kuollut ja hiljainen.
Ai on! No jopas jotakin. Kaikki keskustelupalstat tekee kuolemaa.
Sitä, että on aika viillellä kakaroilta kurkut auki, ettäs tiedätte.
Ei ole! PP on ollut jo monta vuotta kuollut ja hiljainen.