Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Scootereista ja vanhojen vaunujen myynnistä

03.04.2006 |

Haluaisin vaihtaa meidän koko kuljetuskokoelman yksiin kunnollisiin menopeleihin ja olen katsellut noita scootereita " sillä silmällä" :O)

Meidän lapset ovat, todella reipas, kohta 2,5v. poika ja 10kk ikäinen tyttö. Seisomalaudan siis tervitsisimme kulkuvälineisiimme. Käyttöä on meillä lähinnä kaupungilla liikuttaessa; pihalla satunnaisesti nukkumiseen (tytölle) ja pieniin puistokävelyihin ...ja joskus jopa lenkille!

Nykyisin meillä on: auton perässä ABC:n sattarit (kuomulla), X-adventuren Twincot (käytetty ehkä 10 kertaa, n. vuoden vanhat, kauniin " viinin" punaiset) ja Teutonia Mistralit 2003 mallistoa(ostettu lokakuussa 2003), joihin löytyy kaikenlaista lisätarviketta (nämäkin käytetty hävyttömän vähän. Esikoisella alle 20 kertaa ja tytöllä lähinnä pihalla nukkumiseen satunnaisesti, todella kaunis väri!).

Onko suunnitelmassani siis mitään järkeä. Pärjääkö Scoottereilla tällä miehityksellä ja saako niihin ylipäätään seisomalaudan? Missä kannattaisi myydä näitä todella hyväkuntoisia vanhoja menopelejämme jotta niistä saisi mahdollisimman paljon takaisin. Harmittaa meinaan jos näitä lähes uutta vastaavia menopelejä pitää " ilmaiseksi" antaa. En toki ole näistä uuden hintoja pyytämässä ;O) Minkälaiseen hintaa suurinpiirtein näitä voisi teidän mielestänne myydä?

Kiitoksia jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole säästellyt rattaita varastossa vaan myynyt aina pois, kun on ollut tarvetta toisenlaisille. Aina rattaista saaduilla rahoilla olen ostanut uudet tilalle ; ) Aloitin -02 Brion duo-vaunuilla ja nyt ne on kaksien rattaiden (Brio Twinetet ja Emmaljungan kuomurattaat)jälkeen vaihtuneet Brion Ponyihin (eli sama raha pyörinyt koko ajan, nyt siis enää 120 euroa)

Vierailija
2/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa siihen kuljetusongelmaan mitään vastata, mutta noiden vaunujen myynnistä tuli jotain mieleen...

Mun mielestä voi olettaa saavansa ainakin puolet maksamastaan. Mieluummin myisin huuto.netissä kuin esim täällä vauvan myydään -palstalla. Huuto.netissä ostaja kuitenkin päättää, mitä hän on valmis maksamaan (eikä marmata hinnasta).

Kannattaa ehkä laittaa lähtöhinta aika alas ja sitten sellainen hintavaraus, jolla olet valmis myymään. Olen huomannu,että halpa lähtöhinta tekee sen, että on enemmän huutajia (ja hinta nousee kuitenkin korkeammalle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt 2,5v ja 9kk, ja ostin käytettynä Scooterit ja Kiddy Boardin.

Muuten ihan hyvä yhdistelmä, mutta esikoisen on hankala seistä, jos vauvalla on selkänoja ihan alhaalla. Jos vauva ei juuri nuku kun olette liikenteessä, sitten käy varmasti hyvin. Kiddy Board sopii Scootereihin, jos tavarakorista katkaisee muutaman pinnan. Esim. Brion lauta sopii luultavasti ilman kommervenkkejä.

Vauvan kirpputorilla olen itse myynyt tarvikkeita nopeasti ja ihan hyvällä hinnalla. Varmasti saat omasikin helposti myytyä!

Vierailija
4/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seisomalauta teillä muilla Scootereiden kyttäjillä on käytössä?

Vierailija
5/9 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset nuo teidän ABC:n kuomulliset sattarit on? Kun itse olen ajatellut yhdistelmien rinnalle kevyempiä rattaita, ja sattarit menisi pienempään tilaan kun matkarattaat.

Jonnekin mielen perukoille on jäänyt että Hobby Hallilla olisi ollut ABC:n kuomulliset sateenvarjorattaat jotain 50e. Onkohan se mahdollista..? No joo, mutta semmosia kaipailisin.

Mari

Vierailija
6/9 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Pariisin matkalle noi kun sinne tarvittiin oikein kevyet rattaat mukaan metroa varten! Laitatko sähköpostiosoitteesi jos olet kiinnostunut lisätiedoista kyseisistä rattaista. Omani on nimellä, enkä viitsi sitä täällä julkaista :)

Vierailija
7/9 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyivät nuo Emmaljungan Scooterit olevan lastentarvikkeessa tän kuun alessakin - sopivasti :O)

Vierailija
8/9 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä saa Lastentarvikkeesta ja vissiin jostain mrketeistakin. Käy suoraan Scootereihin. Silloin jos selkänoja on nukkuma-asennossa ei hirviisti kyllä jää tilaa laudalla olla, mutta ainakin meidä 4-v on kyydissä pysynyt. Meillä on toi seisomalauta systeemi toiminut ihan hyvin silloin kun sitä tarvitaan. Eli kun isompi on jo noin iso käytetään lautaa vaan reisuilla ja kaupungilla yms. kotioloissa kävelee....

Vierailija
9/9 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii.

En vaan kauheasti tykkää työntää laudan kanssa. Mutta meilläkin käytössä vaan harvoin ja suht lyhyillä matkoilla. Pitkät liikutaan tuplilla. Mutta jos tosiaan ei ihan " työkseen" aio lykkiä, niin varmasti toimiva kokoonpano :)